Recenzii despre prieteni

Pierderea de grăsime hatfield

Ceea ce știm cu siguranță este că legea echilibrului energetic este cu noi la toate orele zilei - și asta are o atenție mai profundă când vă dați seama că consumăm cea mai mică energie când dormim și mulți oameni petrec întreaga seară urmărind televizor.

Am avut privilegiul să intervievez dr.

Adevărul despre a mânca noaptea și pierderea grăsimilor

Dan Benardot, nutriționist și dietetician sportiv, care ne-a oferit o perspectivă foarte interesantă asupra acestui lucru. Benardot a spus că gândirea în termeni de echilibru energetic 24 de ore poate fi un concept grav defect și depășit. El spune că vechiul pierderea de grăsime hatfield de echilibru energetic privește caloriile și caloriile în 24 de ore.

pierderea de grăsime hatfield raportul de macronutrient sănătos pentru pierderea în greutate

Cu toate acestea, ceea ce se întâmplă cu adevărat este că corpul tău alocă energie minut cu minut și oră cu oră după cum dictează nevoile corpului tău, nu la un anumit punct final de 24 de ore. Am auzit prima dată acest concept sugerat de Dr. Fred Hatfield acum aproximativ 15 ani.

Pierdere în greutate jacques torres - #ChicEats: cele mai bune magazine de ciocolată din New York

Hatfield a explicat cum și de ce ar trebui să vă gândiți înainte la următoarele trei ore și să vă ajustați aportul de energie în consecință. Deși nu este cu adevărat o idee nouă, Dr. Să presupunem că majoritatea oamenilor vin acasă de la serviciu, apoi merg pe canapea în fața televizorului toată noaptea. Să presupunem, de asemenea, că majoritatea oamenilor se culcă seara târziu, de obicei în jurul orei 22, 23 sau miezul nopții.

Prin urmare, noaptea este perioada în care se consumă cea mai mică energie.

pierderea de grăsime hatfield baruri kashi pentru pierderea în greutate

Dacă acest lucru este adevărat, atunci este logic să sugerăm că nu ar trebui să consumăm cantități uriașe de calorii noaptea, mai ales chiar înainte de culcare, deoarece ar oferi exces de combustibil într-un moment în care nu este necesar. Rezultatul este o probabilitate crescută de depozitare a grăsimilor. Din perspectiva echilibrului energetic din timpul zilei, sfatul de a mânca mai puțin noaptea are un sens complet.

Crăpați codul de pierdere a grăsimilor: depășiți-vă metabolismul și cuceriți platoul dietetic

Desigur, sugerează și că, dacă te antrenezi noaptea, atunci ar trebui să mănânci mai mult noaptea pentru a susține acea activitate în prealabil și pentru a sprijini recuperarea după aceea. Cei blocați pe un model de cheltuieli energetice de 24 de ore ar spune că momentul aportului de energie nu contează atâta timp cât caloriile totale ale zilei sunt deficitare. Încercați acest test sau nu!

Acum, comparați-l cu dieta SAME de calorii cu 6 mese mici de aproximativ de calorii pe masă și apoi modificați puțin acele dimensiuni de masă, astfel încât să mâncați puțin mai mult înainte și după antrenament și puțin mai târziu noaptea.

Ambele sunt de calorii pe zi.

pierderea de grăsime hatfield cura de slabire cu apa lamaie si bicarbonat

Dar oare vor? Chiar corpul tău face un calcul la miezul nopții și adaugă totalurile zilei ca un om de afaceri când închide registrul noaptea?

Adevărul despre a mânca noaptea și pierderea grăsimilor, mușchi și forță

Este mult mai logic că energia este stocată în timp real și energia este arsă în timp real, mai degrabă decât contabilizată la sfârșitul fiecărei perioade de 24 de ore. Bilanțul energetic de 24 de ore este doar o modalitate de a sorta academic caloriile, astfel încât să o puteți înțelege și să o numărați în unități de timp convenabile.

pierderea de grăsime hatfield pierderea în greutate în aplicația de 30 de zile

Aceasta are utilizările sale, ca și în calcularea unui nivel zilnic de aport caloric în scopul planificării meniului. Bine, dar suficient despre calorii, ce se întâmplă cu macronutrienții individuali?

pierderea de grăsime hatfield pierde belly fat gain abs

Unii oameni nu sugerează pur și simplu să mâncați mai puține calorii noaptea, ci vă sugerează să luați caloriile tăiate în mod special din CARBURANȚI, mai degrabă decât din toți macronutrienții în mod uniform. Există ceva la asta? Ei bine, există mai multe teorii.

Metoda Zig-Zag

Cea mai des citată teorie are legătură cu insulina. Ar trebui să mănânc noaptea? Am auzit că nu ar trebui să mănânc carbohidrați după ora șase. Să discutăm ce se întâmplă în corpul tău care îi face să nu-i placă carbohidrații noaptea.

Migdalele pot Reduce grăsimea din burtă, Studiul constată | Tombouctou

Cortizolul, un hormon catabolic, este cel mai mare pe timp de noapte. Când cortizolul este crescut, sensibilitatea la insulină a celulelor musculare este redusă Sensibilitatea musculară la insulină scade odată cu trecerea zilei, ceea ce înseamnă că suntem mai susceptibili de a genera un răspuns mare la insulină din ingerarea de carbohidrați.

Afirmați diferit, suntem mai predispuși să adăugăm masă de grăsime consumând carbohidrați noaptea, deoarece corpul nostru nu se ocupă de insulina hormonală la fel de bine ca mai devreme în timpul zilei.

Ca urmare a unor sfaturi de acest gen, în comunitatea de culturism și fitness s-a aflat că ar trebui să mănânci mai puține carbohidrați noaptea. De asemenea, nu cunosc un singur expert în nutriție sau instruire care să nu fie de acord că gestionarea insulinei și îmbunătățirea sensibilității la insulină nu sunt abordări eficiente în gestionarea grăsimii corporale.

Mituri de culturism dezbătută: Cum să piardă grăsimea corporală încăpățânată, partea I

Cu toate acestea, este corect să subliniem că nu toți oamenii de știință sunt de acord că tăierea carbohidraților pe timp de noapte va avea un impact real asupra pierderii de grăsime, în afara oricărui deficit caloric suplimentar creat de aceasta.

Benardot, de exemplu, nu crede că există multe lucruri. El spune că sportivii și sportivii, în special, au de obicei un control glicemic excelent, astfel încât raportul de macronutrienți nu ar trebui să fie la fel de important ca echilibrul energetic total în raport cu nevoile de energie la un anumit moment și frecvența mesei consumul la fiecare 3 pierderea de grăsime hatfield.

Multe programe sugerează un moment specific în care ar trebui să mănânci ultima masă a zilei.

Migdalele pot Reduce grăsimea din burtă, Studiul constată

O sugestie mai personalizată este de a întrerupe consumul de alimente cu 3 ore înainte de culcare, dacă este posibil și posibil. De exemplu, dacă luați cina la pierderea maximă de greutate maximă de 3 săptămâni 18, dar nu mergeți la culcare până la miezul nopții, atunci o mică masă de la ora 21 sau o gustare are sens, dar păstrați-o ușoară, de preferință proteină slabă și nu faceți raid în frigider la !

O regulă importantă de reținut în toate cazurile este că orice funcționează, continuați să faceți mai mult din asta.

Dacă încalci Regula asta NU poți arde Grăsimea - Pofticios cu Pătrățele ep.2

Dacă mănânci cea mai mare masă înainte de culcare și oricum pierzi grăsime, nu ți-aș spune niciodată să schimbi asta. Rezultatele contează. Pe de altă parte, dacă sunteți blocat pe un platou pentru pierderea de grăsime, aceasta este o tehnică pe care v-aș sugera să încercați.

Mâncarea pe timp de noapte va rămâne probabil un subiect de dezbatere - în special partea despre dacă carbohidrații ar trebui vizați pentru îndepărtare în mesele de seară.

Cum pot slăbi mai repede? Care sunt metodele? În momentul de față, există trei feluri prin care putem slăbi: 1.

Cu toate acestea, poate chiar și cei care sunt sceptici pot considera că dacă tăierea carbohidraților pe timp de noapte este eficientă pentru pierderea de grăsime, poate fi din simplul motiv că te obligă să mănânci mai puțin automat.

Cu alte cuvinte, stabilirea unei reguli pentru a pierderea de grăsime hatfield mai puține calorii sau pentru a mânca mai puține carbohidrați noaptea poate fi o modalitate foarte eficientă de a vă ține sub control caloriile zilnice și de a potrivi aportul cu activitatea, în timp ce persoanele cărora li se permite să mănânce ad libitum noaptea sunt acasă, lipiți de canapea și se uită la televizor etc.

Eu personal? Alăturați-vă peste

Pin on Sanatate Pierdere în greutate jacques torres, Întrebări Și Răspunsuri Cu Privire La Sănătatea Ta Faq Sănătoși lecții de mâncare de la cei mai buni bucătari din America De la plecarea fără carne la interzicerea zahărului din slăbește-mi, autorul Allison Adato împărtășește secretele de alimente sănătoase ale bucătarilor de top ai țării. Sănătoși lecții de mâncare de la cei mai buni bucătari din America Sănătate Video: Curs Bucătar Noiembrie De la plecarea fără carne la interzicerea zahărului din casă, autorul Allison Adato împărtășește secretele de alimente sănătoase ale bucătarilor de top ai țării.