5 alimente care ard grasimile in mod natural: Sarcina pe saptamani

Ardeți grăsimea buricului două săptămâni

Planul tău pentru arzătorul de grăsime din burtă Nu orice tip de antrenament care promite să fie un mare arzător de grăsime pe burtă este greșit - unele tipuri de exerciții s-au dovedit clinic a fi deosebit de eficiente în topirea grăsimii abdominale. Dar tu poate sa folosiți săptămâna respectivă pentru a începe cu obiceiurile care vor crea o burtă mai subțire cu puțin timp - și dacă adăugați câteva schimbări strategice în obiceiurile alimentare, este posibil să vedeți rezultate surprinzător de rapide.

Bacsis Deși nu puteți obține pierderi dramatice de grăsime abdominală în doar o săptămână, dvs. Deși aveți nevoie de grăsime viscerală, este considerat de fapt mai mult un risc pentru sănătate decât grăsimea subcutanată.

Din fericire, atât grăsimea abdominală subcutanată, cât și grăsimea viscerală din burtă răspund la aceleași lucruri care vă ajută să pierdeți grăsime pe tot corpul: activitate fizică sporită și alegeri dietetice sănătoase.

poate u pierde in greutate in 3 luni

Dacă vă întrebați dacă s-ar putea să aveți suficientă grăsime viscerală pentru a fi problematică, Harvard Health Publishing oferă câteva metode simple pentru a vă evalua obezitatea abdominală. S-ar putea să sune ca un termen înfricoșător, dar chiar îți spune ce au de spus nivelurile tale de grăsime abdominală despre sănătatea ta. Chiar dacă nu vă faceți griji cu privire la sănătatea dvs.

Exerciții rapide pentru arderea grăsimilor din burtă în doar o săptămână

Măsurarea grăsimii abdominale Primul, măsoară-ți circumferința taliei cu o bandă de măsurare flexibilă. Faceți măsurarea peste burta goală, pantofii deschiși și picioarele împreună.

Măsurați chiar deasupra buricului și folosiți o oglindă pentru a vă asigura că aveți nivelul benzii de măsurare pe tot corpul. Interpretarea circumferinței taliei: Dacă măsurarea taliei este de 37 inci sau mai puțin pentru bărbați sau de 31,5 inci sau mai puțin pentru femei, intrați în categoria cu risc scăzut pentru problemele de sănătate legate de grăsimea abdominală.

Exerciții rapide pentru arderea grăsimilor din burtă în doar o săptămână - Sănătate -

Dacă măsurarea dvs. Orice dintre cele două măsurători este considerat risc intermediar. De asemenea, puteți combina măsurarea taliei cu o măsurare a șoldurilor pentru a vă calcula raportul talie-șold. Măsurați-vă șoldurile în cel mai larg punct și, din nou, ardeți grăsimea buricului două săptămâni măsurarea pe pielea goală.

Pastile de grăsime pentru burtă sub buric. Pierderea burții sub omul buric

Apoi împărțiți măsurarea taliei cu măsurarea șoldului; rezultatul este al tău raportul talie-șold. Interpretarea raportului talie-șold: Riscul de atac de cord sau accident vascular cerebral începe să crească dacă raportul talie-șold este mai mare de 0,95 la bărbați sau mai mare de 0,85 la femei. Deci, dacă persoana din exemplul de mai sus este o femeie, se consideră că prezintă un risc crescut; dacă persoana din exemplu este un bărbat, nu este. Cele mai bune arzătoare de grăsime din burtă Acum, scoateți banda de măsurare - o puteți ridica în șapte zile pentru a vedea cum ați reușit să începeți exercițiile de ardere a grăsimilor în doar o săptămână - și îmbrăcați-vă hainele de antrenament.

Pastile de grăsime pentru burtă sub buric

Deși tu nu se poate reduce la fața loculuigras numai din burta ta, dacă creezi un deficit de calorii - adică arderea mai multor calorii decât consumați - veți pierde grăsime corporală peste tot, inclusiv din burtă.

Creșterea activității fizice este una dintre cele mai bune modalități de a face ca acest deficit să se întâmple și studiile au arătat că aceste exerciții pot fi deosebit de eficiente.

Faceți o plimbare - sau fugiți Mersul la plimbare este unul dintre cele mai simple și mai accesibile tipuri de exerciții: Tot ce aveți nevoie este încălțăminte adecvată și un spațiu mic pentru a merge. Dar această simplitate contrazice eficiența sa pentru pierderea grăsimii abdominale; chiar și câteva plimbări pe săptămână pot avea un impact notabil.

Într-un mic studiu din publicat în Journal of Exercise Nutrition and BiochemistryCercetătorii au urmărit 20 de femei, dintre care jumătate au mers de trei ori pe săptămână timp de 50 până la 70 de minute pe sesiune, în timp ce cealaltă jumătate a acționat ca grupul de control.

pierderea în greutate vă face să arătați vechi

Până la sfârșitul a doar 12 săptămâni, grupul care a mers a observat o scădere semnificativă atât a grăsimii abdominale viscerale, cât și a celei subcutanate, în timp ce grupul de control nu. Cu cât antrenamentele sunt mai intense, cu atât vei arde mai multe calorii și cu atât mai multă grăsime se va desprinde.

Cum să pierzi grăsimea complet

Și, deși este provocator din punct de vedere fizic, verișorul mult mai intens al mersului pe jos, alergatul, este, de asemenea, relativ ușor de accesat: tot ce aveți nevoie este încălțăminte adecvată, o porțiune de drum, potecă sau cale și haine pe care nu vă deranjează să le transpirați. Nu este nevoie de un abonament la sala de sport, cu ardeți grăsimea buricului două săptămâni cazului în care doriți să alergați pe o bandă de alergat.

cum de a pierde grăsimea grăsimilor coapsei

Iar estimările arderii caloriilor de la Harvard Health Publishing sunt cu adevărat impresionante: dacă cântărești de kilograme și alergi la 5 mph timp de o jumătate de oră, poți arde aproximativ de calorii.

Până la 6 mph și vă uitați la aproximativ de calorii care, atunci când sunt asociate cu o dietă sănătoasă, vă pot ajuta să pierdeți rapid grăsimea corporală.

Get Abs in 2 WEEKS - Abs Workout Challenge

Adăugați câteva sprinturi și slimmarea corpului cu ultrasunete Oricare ar fi alegerea dvs. Într-o meta-analiză publicată în în jurnal Medicamente pentru sportivi, Cercetătorii au descoperit că intervalele de intensitate ridicată erau un mijloc eficient, eficient în timp, de reducere a grăsimii corporale, inclusiv a grăsimii abdominale și viscerale.

Adăugarea antrenamentului de rezistență la antrenamente vă poate ajuta să ardeți grăsimea din burtă și mai repede. Într-un studiu publicat într-un număr din al Obezitatea, Cercetătorii au urmărit o cohortă de Planul tău pentru arzătorul de grăsime din burtă Bine, deci ai o săptămână cu care să lucrezi. Cum arată un plan realist de sablare a grăsimii?

lucky strike cigarete pierdere în greutate

Într-o lume perfectă, ați face trei zile de antrenament cu greutatea corporală completă, folosind exerciții compuse, cum ar fi genuflexiuni, lunges, apăsări pe bancă sau flotări, și derulante lat sau fluturări.

În acele zile, adăugați aproximativ o jumătate de oră de intervale aerobice de intensitate ridicată. În zile alternante între în acele zile de antrenament de forță, faceți antrenamente mai lungi ale exercițiului cardiovascular preferat, fie că mergeți pe jos, alergați, mergeți cu bicicleta sau altceva.

5 alimente care ard grasimile in mod natural: Sarcina pe saptamani

Luați cel puțin o zi să vă odihniți înainte de a începe din nou ciclul. Din păcate, în lumea reală, majoritatea oamenilor nu pot sări direct în acel tip de acțiune fără a experimenta dureri debilitante - de aceea nu este realist să vezi rezultate dramatice într-o săptămână.

excesul de greutate pierde în greutate atunci când este însărcinată

În schimb, începeți încet și lucrați până la acel nivel de activitate ca obiectiv. S-ar putea să vedeți unele progrese într-o săptămână, dar, în mod realist, ar trebui să vă acordați aproximativ o lună de activitate consistentă pentru a începe să vedeți rezultate reale.

jake roberts pierdere în greutate

Și nu uitați de dvs. Dacă ești neglijent cu ceea ce mănânci, poți pur și ardeți grăsimea buricului două săptămâni să-ți umple corpul cu toate acele calorii pe care le-ai ars. Asta nu înseamnă neapărat că trebuie să numeri caloriile.