Antrenament de circuit vs. Cardio pentru pierderea de grăsime - Sănătate -

Pierderea grăsimilor de la mare. Pierderea de grăsime deblocată. TE-AR MAI PUTEA INTERESA

Conținutul

    pierderea grăsimilor de la mare

    Antrenamente de antrenament în circuit Antrenamentul pe circuit și pierderea grăsimilor de la mare cardio pot fi elemente eficiente ale unui program de pierdere a grăsimilor. Cu toate acestea, cele două abordări nu se exclud reciproc. Sesiunile de cardio implică mișcări repetitive la o intensitate moderată susținută pe o perioadă mai lungă de timp, în timp ce antrenamentul în circuit implică efectuarea unei varietăți de exerciții diferite - inclusiv activități cardio - în rafale scurte și la intensitate mare.

    Tipul de antrenament care poate avea cel mai mare impact asupra pierderii de grăsime depinde de câțiva factori, inclusiv de intensitatea și frecvența sesiunilor.

    pierderea grăsimilor de la mare

    Elemente pentru pierderea de grăsime Fiecare deficit de 3. Antrenamentul pe circuit și antrenamentele cardio vă ajută să pierdeți grăsimile prin arderea caloriilor. Pentru fiecare tip de exercițiu, veți arde un număr mai mare de calorii în timpul antrenamentului propriu-zis, dar dacă faceți exerciții la o intensitate ridicată, corpul dvs. Protejarea unui deficit de calorii Potrivit Centrului pentru Politică și Promovare Nutritivă, bărbații adulți cu vârsta cuprinsă între 18 și 65 de ani, care sunt moderat activi, ar trebui să ia între 2.

    pierderea grăsimilor de la mare

    Adulții de sex feminin moderat activi din acea categorie de vârstă ar trebui să ia aproximativ 1. O persoană care arde de calorii pe zi cu antrenament cardio sau circuit trebuie să-și monitorizeze dieta pentru a se asigura că nu consumă atât de multe calorii sau mai mult decât aportul recomandat.

    pierderea grăsimilor de la mare

    Exercițiu cardio Numărul de calorii pe care le veți arde în timpul activităților cardio - cum ar fi jogging, înot, ciclism și canotaj - depinde de activitate, greutatea corporală și durata antrenamentului. Potrivit stării de sănătate, într-o oră o persoană care cântărește de kilograme poate arde aproximativ de calorii alergând la 5 mph, de calorii într-un joc de baschet pe teren complet, de calorii înotând la o intensitate moderată și aproximativ de calorii mergând la 3 mph.

    Antrenamente de antrenament în circuit Numărul de calorii pe care le ardeți în timpul antrenamentelor de circuit va varia semnificativ în funcție de tipul de activități pe care le încorporați în antrenament și de intensitatea generală a sesiunii.

    pierderea grăsimilor de la mare

    Antrenamentele pe circuit pot include doar exerciții de antrenament de forță sau o combinație de antrenament de forță și activități cardio de înaltă intensitate.

    Un antrenament de 20 de minute conceput de Stew Smith de la Military.

    pierderea grăsimilor de la mare