10 mituri despre pierderea în greutate și ceea ce spune știința cu adevărat

Cercetarea științifică privind pierderea de grăsimi

Potrivit Olandei, majoritatea cercetărilor arată că arderea grăsimilor este consecventă indiferent dacă mâncați înainte sau după un antrenament.

SlimJet – soluția pentru arderea grăsimilor și pierderea în greutate în cel mai scurt timp

Cu toate acestea, conform BodyBuilding. Dar, după cum a spus Jim Stoppani, dr.

cercetarea științifică privind pierderea de grăsimi

De asemenea, corpul tău descompune aminoacizii în glucoză peste noapte, astfel încât cardio-ul de dimineață postit mobilizează mai multe grăsimi și potențial mai mulți aminoacizi pentru combustibil, ceea ce nu este ideal dacă construirea mușchilor cercetarea științifică privind pierderea de grăsimi obiectivul tău principal. Concluzia: strategia dvs. Cel mai bun pariu, așa cum a menționat Talbott mai devreme, este performanța antrenamente la intervale de intensitate marecare studiile au arătat că vă pot ajuta să ardeți mai multe calorii și grăsimi pe parcursul zilei și, în cele din urmă, va duce la o pierdere mai mare de grăsime în timp.

Este una complicată și imperfectă, dar este totuși o știință, motiv pentru care cel mai bine este să urmezi ce spune cercetarea dacă vrei să îți atingi obiectivele cu succes.

5 strategii dovedite științific pentru a pierde grăsimea subcutanată

Dar ne poate cercetarea științifică privind pierderea de grăsimi ce este probabil adevărat și ne poate ajuta să ne orientăm în direcția corectă. Iată ce are de spus știința recentă despre unele dintre cele mai frecvent înțelese idei despre pierderea în greutate.

Mit: Exercițiul fizic în zona de ardere a grăsimilor arde mai multe grăsimi.

TalbottPh. Mit: Soda dietetică este mai bună pentru pierderea în greutate.

cercetarea științifică privind pierderea de grăsimi

Antrenează-ți creierul pentru a-ți slăbi corpul. Mit: Consumul de grăsime te îngrașă. Cu toate acestea, rezultatele au constatat că dieta cu conținut scăzut de carbohidrați, cu conținut ridicat de dottor oz ed eco subțire, a dat rezultate mai bune pentru sănătate, cum ar fi îmbunătățirea profilului lipidelor din sânge, tensiunea arterială și circumferinta taliei.

cercetarea științifică privind pierderea de grăsimi

Mitul: carbohidrații te fac să te îngrași. Fără ea, în cele din urmă îți va lipsi energia, vei experimenta ceața creierului și te vei simți deprimat și plin de dispoziție. Pentru pierderea în greutate și o sănătate generală mai bună, ea sugerează alegerea carbohidraților care provin din surse nutritive, cum ar fi legume, fructe și cereale integrale.

10 mituri despre pierderea în greutate și ceea ce spune știința cu adevărat

Mitul: Anumite exerciții pot arde grăsimi într-o anumită parte a corpului. Pentru a reduce grăsimile din orice zonă a corpului, trebuie să reduceți procentul global de grăsime corporală cu o combinație de exerciții fizice, alimentație sănătoasă, obiceiuri de somn de calitate și reducere a stresului.

cercetarea științifică privind pierderea de grăsimi

Mit: Faceți cardio pe stomacul gol pentru a arde mai multe grăsimi. De asemenea, corpul tău descompune aminoacizii în glucoză peste noapte, astfel încât cardio-ul postat de dimineață mobilizează mai multe grăsimi și potențial mai mulți aminoacizi pentru combustibil, ceea ce nu este ideal dacă construirea mușchilor este obiectivul tău principal.

Mitul: Calorii în comparație cu Calorii în afara Shutterstock. Cu toate acestea, nu reușește să țină cont de modul în care organismul procesează alimentele, care variază foarte mult de la un individ la altul. De fapt, unul studiu recent faptul că a supraalimentat 16 subiecți de sex masculin și feminin cu 1.

cercetarea științifică privind pierderea de grăsimi

A studiu recent publicat în jurnalDormia constatat că oamenii care primesc cantități adecvate de somn în mod regulat poate avea un risc mai mic de creștere în greutate în comparație cu cei care sunt lipsiți de somn. Acest lucru poate duce la reduceri semnificative ale greutății la început.

Recent studiu de la Harvard T. Școala de sănătate publică Chan subliniază importanța includerii antrenamentului cardio și al rezistenței în rutina de antrenament.

  • Cu toate acestea, o serie de întrebări au rămas fără răspuns, cum ar fi dacă a face cardio postit, de fapt, are mai mult sens sau nu.
  • Pierde cea mai bună sursă de grăsime
  • Deficitul caloric este cheia oricarei diete de slabire.
  • Scoici 53 După cum se poate observa din tabel, alimentele recunoscute ca fiind utile și chiar necesare pentru bolile inimii, ale sistemului circulator, întăresc vasele de sânge și le îmbunătățesc elasticitatea, au un conținut ridicat de colesterol.
  • Lumea femeii pierde în greutate

Studiul s-a axat în special pe reducerea grăsimii din burtă și a constatat că, în comparație cu bărbații care au crescut timpul petrecut pentru diferite tipuri de exerciții aerobice inclusiv munca în curte și urcarea scărilorbărbații care au crescut timpul petrecut antrenându-se cu greutăți cu o cantitate similară aproximativ 20 de minute pe zi au câștigat mai puțin în greutate talie.

Articole Interesante.

  • Poate fi acumularea de grăsime subcutanatăgrăsime viscerală, balonare abdominală sau chiar uneori o inflamație.
  • Schi pierde în greutate
  • Despre nutritie Cum faci diferenta intre grasimile bune si cele rele?
  • Dincolo de aceasta, poate da un sentiment de sațietate, care este unul dintre cele mai importante lucruri dacă doriți să mâncați mai puțin și dacă doriți să slăbiți și excesul de grăsime.
  • Cum să pierdeți în greutate rapid în această vară