Top 10 benzi de asistare la tragere - Ingrijirea Pielii -

Beneficiile pull ups pentru pierderea în greutate

cea mai rapida si eficienta metoda de slabit

Partnering Tullup-urile și chinup-urile își dezvoltă forța în partea superioară a corpului, în special lats și biceps. Amândoi sunt foarte greu de început, dar sunt modalități excelente de a te antrena pentru box.

CE ESTE MAI BINE PENTRU BOX: PULL-UPS SAU BĂRBIE - EXERCIȚII ALE CORPULUI SUPERIOR - 2021

Tullup-urile sunt mai grele, deoarece mușchii brațului nu vă pot ajuta mușchii spatelui la fel de mult în această poziție. Deși ambele exerciții ar trebui să facă parte dintr-un plan de antrenament bine rotunjit, smulgerile vor dezvolta mai multă putere în spate decât chinup-urile și asta va oferi mai multă putere în fiecare lovitură pe care o arunci.

  • Simptomele de pierdere în greutate neintenționată
  • Pull-up-uri O modalitate excelentă de a pierde grăsimea abdominală

Un bărbat este agățat de o bară de tragere. Te apuci de bara, astfel încât brațele să fie întinse complet - ar trebui să fii întins complet sau chiar atârnat.

Cât de des ar trebui să fac pull-uri și scufundări?

Dacă faci un pullup, palmele îți stau departe de tine. Dacă faci chinup, palmele îți sunt îndreptate spre tine.

dieta de slabit 6 kg in 7 zile

Chinupii îți lucrează mai mult bicepsul și tind să fie ceva mai ușor. Tullup-urile îți lucrează mai mult spatele și tind să fie mai greu. Beneficii Conform Consiliului american pentru exercițiu, chinup-urile lucrează în principal latissimus dorsi, sau lats și biceps. Acest exercițiu funcționează, de asemenea, trapezii, romboidele, serratus anterior, abdominus transvers și oblici.

pooping mai des pierderea în greutate

Pullups lucrează în primul rând lats, dar, de asemenea, lucrează pierderea în greutate cashews, romboidele, bicepsul, serratus anterior, abdominus transvers și oblici.

Fiecare dintre acești mușchi este esențial în aruncarea unui pumn.

cât timp să piardă 25 de grăsimi corporale

Box Boxul este un antrenament intens și nu doar despre aruncarea unor pumni: necesită capacitatea de a lupta din greu timp de două minute la un moment dat.

Necesită viteză, agilitate, putere și concentrare mentală.

Pull-up-uri: o modalitate excelentă de a pierde grăsimea abdominală

Pentru a te antrena corect pentru orice sport, programul tău de antrenament trebuie să imite sportul în sine. Pentru box, aceasta înseamnă scurte încercări de muncă intensă și practică de abilități, cum ar fi să spargi cu un partener sau să lovești cu o geantă grea.

Boxul folosește fiecare mușchi din corp, dar mai ales mușchii trunchiului. S-ar putea părea că puterea unui pumn vine din brațe, dar de fapt provine din forța acumulată a piciorului făcând un pas, abdomenele răsucindu-se și umărul înaintând înainte.

Înot pentru pierderea în greutate: ultimele recenzii, rezultate - Societate -

Brațul este doar gheața de pe tort. Beneficiul acestor exerciții este faptul că lucrează lăcile în mod eficient și stabilizează întregul umăr. Pullup-urile izolează mai bine lats-urile decât chinup-urile, dar chinup-urile construiesc puterea de care trebuie să faci un pullup în primul rând.

pierzi în greutate dormind mai puțin

Noțiuni de bază Singura modalitate de a vă îmbunătăți în a beneficiile pull ups pentru pierderea în greutate pullups sau chinups este să le faceți. Dacă puteți face unul singur neasistat, sunteți cu mult înaintea majorității adulților.

retete de slabit pentru femei care alapteaza

Dacă nu puteți face încă unul, puteți face câteva lucruri pentru a facilita procesul. Începeți cu chinups, deoarece acestea sunt puțin mai ușoare.

Dacă nu puteți face un chinup, găsiți o bară joasă care se află la aproximativ 3 sau 4 metri de pământ și așezați-vă sub ea. Trage-ți pieptul spre bara, ca un chinup normal, dar cu o parte din greutatea ta pe podea.

Vei fi mai puternic cu timpul.