Postul intermitent te face să câștigi sau să pierzi muschiul? | Nutriție | June

Dacă u fart pierzi în greutate, Sirtfood Diet

Linia de jos Postul intermitent este una dintre cele mai populare diete în aceste zile. Există mai multe tipuri diferite, dar ceea ce au în comun sunt posturile care durează mai mult decât un post normal peste noapte. În timp ce cercetările au arătat că acest lucru vă poate ajuta să pierdeți grăsime, unii sunt îngrijorați că postul intermitent poate provoca pierderi musculare. Acest articol vă spune tot ce trebuie să știți despre efectele postului intermitent asupra mușchilor.

Snack-baruri și cereale

Tipuri de post intermitent Deși postul intermitent este foarte popular, există uneori confuzii despre ceea ce este de fapt. Acest lucru este probabil, deoarece postul intermitent este un termen larg, care descrie mai multe tipuri specifice de alimentație.

Iată cele mai comune tipuri 1 : Timp de mâncare restricționat Mâncarea cu timp limitat cunoscută și sub denumirea de hrănire cu timp limitat restricționează toate caloriile la un anumit număr de ore în fiecare zi. Aceasta poate varia de la 4 la 12 ore, dar o perioadă de mâncare de 8 ore dacă u fart pierzi în greutate frecventă.

Postul de zi alternativă După cum sugerează și denumirea, postul de zile alternative constă în alternanța dintre zilele de post și cele care nu sunt de post. Asta înseamnă că postești în fiecare zi. În timp ce unii oameni nu mănâncă nimic în zilele de post postul adevărateste mai obișnuit să ai o singură masă în ziua de post post modificat. Postul periodic Postul periodic cunoscut și sub denumirea de post de o zi întreagă constă în posturi ocazionale, separate prin zile sau săptămâni de mâncare normală.

Deși definițiile exacte variază, programele care implică post pentru una sau mai multe zile la fiecare săptămâni sunt adesea considerate post periodic. Dieta 5: 2 Dieta populară 5: 2 este foarte asemănătoare cu postul de zi alternativă și periodică.

  • Pooping foarte mult pierde in greutate - Cât cântărește caca?
  • Poți să pierzi în greutate dacă te răcește
  • Postul intermitent te face să câștigi sau să pierzi muschiul? | Nutriție | June
  • Pierde greutatea menține dimensiunea sânilor
  • Pierderea în greutate în termen de 7 zile
  • Detalii și aspecte ale programului Recenziile rezultatelor dietei de hrișcă-kefir nu sunt ambigue: toți cei care au reușit să reziste acestui program nutrițional dur au fost mulțumiți de rezultate.
  • Cum să mănânci desert și să piardă în greutate

Zilele foarte scăzute de calorii ar putea fi considerate o formă de post modificat, în special dacă consumi o singură masă.

Postul religios Multe religii diferite au perioade regulate de post. Exemple includ luna Ramadanului observată de musulmani și diverse posturi asociate creștinismului ortodox 3.

Veți pierde 10 kilograme în 6 săptămâni

Deși au unele caracteristici comune, programele specifice variază foarte mult. Pierdeți mușchiul când postești? Aproape toate studiile privind postul intermitent au fost efectuate în scopuri de scădere în greutate 1. Este important să ne dăm seama că, fără exerciții fizice, pierderea în greutate va proveni de obicei dintr-o pierdere atât a masei grase, cât și a masei slabe.

Masa slabă este totul, în afară de grăsime, inclusiv mușchi 4. Acest lucru este valabil pentru pierderea în greutate cauzată atât de postul intermitent, cât și de alte diete. Din această cauză, unele studii au arătat că se pot pierde cantități mici de masă slabă 1 kg sau 2 kilograme după câteva luni de post intermitent 1.

  • Pierde în greutate și grăsime, ce; nu trebuie să facem; Paleo-Fit
  • Cele mai bune curățite sănătoase pentru pierderea în greutate
  • Zmeură cetone cât timp să piardă în greutate |
  • Vreau sa slabesc 5 kg in 7 zile
  • Nelly pierdere în greutate
  • În plus, semne că o dietă nu este pentru tine Adele jură după dieta Sirtfood.
  • Cel mai bun arzător de grăsimi sigure 2021

Cu toate acestea, alte studii nu au arătat nicio pierdere de masă slabă 5, 6. De fapt, unii cercetători consideră că postul intermitent poate fi mai eficient pentru menținerea masei slabe în timpul scăderii în greutate decât dietele care nu sunt pe post, însă este nevoie de mai multe cercetări pe acest subiect 7.

În general, este probabil ca postul intermitent să nu te determine să pierzi mai mult mușchi decât alte diete dacă u fart pierzi în greutate slăbit.

Postul intermitent nu pare să producă mai multe pierderi musculare decât alte diete de slăbit.

5 Reasons You Shouldn’t Hold In Your Fart, According To Science - Health Bloom Tips #4

Probabil că nu este cea mai bună metodă pentru câștigarea mușchilor Există cercetări foarte limitate cu privire la posibilitatea de a câștiga mușchi în timpul postului intermitent. Acest lucru este probabil, deoarece pierderea în greutate este subiectul de interes în majoritatea studiilor asupra acestor diete.

The bug that poops candy - George Zaidan 50 slăbește

Cu toate acestea, un studiu privind postul intermitent și antrenamentul în greutate oferă câteva informații preliminare despre creșterea musculară 8. În acest studiu, 18 tineri au finalizat un program de antrenament în greutate de 8 săptămâni. Nu au efectuat anterior antrenamente în greutate în mod regulat. Barbatii au urmat fie o dieta normala, fie un program de alimentatie cu timp limitat. Programul le-a impus să-și consume toată mâncarea într-o perioadă de 4 ore în 4 zile în fiecare săptămână.

Până la sfârșitul studiului, grupul alimentar cu timp limitat și-a menținut masa corporală slabă și le-a crescut puterea.

dacă u fart pierzi în greutate

Cu toate acestea, grupul normal de dietă a câștigat 5 kilograme 2,3 kg masă slabă, crescând în același timp rezistența acestora. Aceasta ar putea însemna că postul intermitent nu este cel mai bun pentru câștigul muscular.

Există câteva alte motive științifice pentru care postul intermitent poate să nu fie optim pentru câștigarea mușchilor. Postul intermitent ar putea îngreuna obținerea de calorii suficiente pentru a construi mușchi, mai ales dacă mănânci alimente bogate în nutrienți care te umplu ușor În plus, poate trebuie să depuneți un efort mai mare pentru a obține suficientă proteină atunci când mâncați mai rar decât cu o dietă normală.

Toate aceste motive nu înseamnă neapărat că este imposibil să câștigi mușchi cu post intermitent, dar este posibil să nu fie cea mai ușoară dietă pentru câștigarea mușchilor. În general, aceasta poate să nu fie cea mai bună dietă pentru câștig muscular.

EAU: Cum să pierzi în greutate definitiv

Antrenamentul în greutate vă poate ajuta să mențineți mușchii în timpul postului intermitent Cercetările au arătat că antrenamentul în greutate poate ajuta la prevenirea pierderii musculare atunci când pierdeți în greutate Mai mult, câteva studii au arătat acest lucru în special în legătură cu postul dacă u fart pierzi în greutate 8, Un studiu de 8 săptămâni a examinat combinația de post intermitent și antrenament în greutate, trei zile pe săptămână Cercetătorii au împărțit 34 de bărbați care au fost foarte experimentați cu pregătirea în greutate în două grupuri: un grup alimentar cu timp limitat consumând toate caloriile în 8 ore pe zi și un grup normal de dietă.

Până la sfârșitul studiului, niciun grup nu a pierdut masă slabă sau forță. Cu toate acestea, grupul limitat de timp a pierdut 3,5 kilograme 1,6 kg de grăsime, în timp ce nu a existat nicio schimbare în grupul normal de dietă. Acest lucru arată că antrenamentele în greutate trei zile pe săptămână pot ajuta la menținerea mușchilor în timpul pierderii de grăsime cauzate de postul intermitent.

Alte cercetări privind postul de zile alternative au arătat că 25—40 minute de exercițiu pe bicicletă sau eliptice de trei ori pe săptămână pot ajuta la menținerea masei slabe în timpul pierderii în greutate În general, efectuarea exercițiilor fizice este foarte recomandată pentru menținerea mușchilor în timpul postului intermitent 8, Alte forme de exercițiu, cum ar fi utilizarea unei biciclete staționare sau eliptice, pot fi de asemenea benefice.

Ar trebui să faci exerciții fizice în timp ce postești? Chiar și în rândul celor care folosesc postul intermitent, există dezbateri despre exercițiile fizice sau nu atunci când ești post. Mai multe studii au analizat și acestea.

Un studiu de 4 săptămâni a urmat 20 de femei care au efectuat exerciții de post sau non-post pe o banda de alergare.

Piardă greutate cetone

Participanții pierderea în greutate în 47 de zile exercitat trei zile pe săptămână timp de o oră pe sesiune Ambele grupuri au pierdut aceeași cantitate de greutate și grăsime și niciun grup nu a avut o modificare a masei slabe. Pe baza acestor rezultate, s-ar putea să nu conteze dacă exersezi sau nu postul dacă obiectivul tău este scăderea în greutate. Cu toate acestea, este posibil ca antrenamentul de post să-ți afecteze performanțele la efort, în special pentru sportivii serioși Din acest motiv, studiile privind postul intermitent și antrenamentul în greutate nu au folosit exerciții de post 8, În general, se pare că exercitarea în timpul postului poate fi o problemă de preferință personală.

Politica De Confidențialitate 14 mâncăruri care te fac să fii gazos Tu ești ceea ce mănânci - și acesta este motivul pentru care te faci și tu! În afară de fasole, aceste alimente surprinzătoare care provoacă gaze pot contribui la fart excesiv. Și fiți sinceri - v-ați gândit întotdeauna de două ori înainte de a vă scufunda într-o masă bogată în fasole din cauza melodiei, nu? Ei bine, iată chestia: dacă totuși nu îți poți controla jefuirea, dar nu ești sigur de vinovat, fasolea este doar unu multora alimente care provoacă gaze cel mai probabil în dieta ta.

Probabil că nu va face exercițiul dvs. Cu toate acestea, unele persoane se bucură să facă eforturi post.

14 mâncăruri care te fac să fii gazos

De fapt, este posibil să vă micșoreze performanța. Pentru majoritatea oamenilor, preferința personală este să facă exerciții fizice sau nu. Strategii de nutriție pentru a vă sprijini mușchii Dacă alegeți să folosiți postul intermitent ca instrument pentru pierderea în greutate și sănătate, există câteva lucruri pe care le puteți face pentru a menține cât mai mult mușchi.

După cum s-a discutat, exercitarea - în special antrenamentul cu greutatea - poate ajuta la menținerea mușchilor. O rată lentă și constantă a pierderii în greutate poate fi de asemenea utilă. Cercetările au arătat că ai mai multe șanse de a pierde masă slabă, inclusiv mușchi, atunci când slăbești rapid Aceasta înseamnă că, dacă efectuați postul intermitent, ar trebui să încercați să nu reduceți drastic aportul caloric.

În timp ce rata ideală de pierdere în greutate poate varia, mulți experți recomandă slimming shepherds pie 0,45—0,9 kg pe săptămână. Cu toate acestea, dacă păstrarea mușchiului este prioritatea dvs.

Pagina principala Pierderea în greutate și grăsime, ce să nu faci! Chiar dacă nu urmați dieta populară Paleo în lumea Crossfit, probabil că doriți să pierdeți gras care persistă pe stomac sau pe șolduri. Există, totuși, reguli de respectat pentru a nu face nimic și slăbi în condiții bune, durabil, și salvarea mușchii. Vreau să slăbesc rapid!

Pe lângă rata de pierdere în greutate, compoziția dietei dvs. Indiferent de tipul de dietă pe care îl urmați, obținerea suficientă proteină este importantă.

Alimente fără zahăr

Acest lucru este valabil mai ales dacă încercați să pierdeți grăsime. Mai multe studii au arătat că urmarea unei diete cu suficientă proteină poate ajuta la păstrarea mușchilor în timpul pierderii de grăsime 23, Alegerea alimentelor nutritive este de asemenea recomandată.

Suplimente dietetice pentru a vă sprijini mușchii Dacă încercați să mențineți sau să câștigați mușchi în timpul postului intermitent, unele suplimente dietetice pot fi de ajutor. Cu toate acestea, trebuie să luați în considerare când doriți să luați suplimentele, deoarece acest lucru ar putea interfera cu rezultatele postului.

Pagina principala Veți pierde 10 kilograme în 6 săptămâni Așa că am slăbit 12 kg în 2 săptămâni cu acest ou ciudat. Acest site folosește cookie-uri. Continuând să navigați, sunteți de acord cu utilizarea cookie-urilor pentru a opera site-ul. Trusa de detoxifiere Slimquick cleans este un supliment alimentar Pierderea în greutate deficit de vitamina B12 - n6.

Mai ales dacă sunteți activ fizic, suplimentele proteice pot ajuta la îmbunătățirea dimensiunii musculare și a performanței la exerciții fizice Pe lângă proteine, suplimentele de creatină îți pot sprijini mușchii. Creatina este o moleculă care se găsește în mod natural în corpul tău. Puteți crește cantitatea de creatină din celulele dvs.

Suplimentele pentru creatină sunt deosebit de utile dacă faci exerciții fizice.

dacă u fart pierzi în greutate

Suplimente în perioadele dvs. Acest lucru se datorează în primul rând îngrijorării faptului că aceste perioade vă vor afecta în mod negativ mușchii.

dacă u fart pierzi în greutate

Cu toate acestea, așa cum s-a discutat în acest articol, perioadele scurte de post nu sunt probabil o preocupare pentru pierderea musculară 7, Mai mult decât atât, unele dintre beneficiile pentru sănătate ale postului dacă u fart pierzi în greutate se datorează probabil faptului că organismul dumneavoastră nu primește nutrienți Acest stres ușor asupra corpului tău îl poate consolida pentru a lupta împotriva amenințărilor mai mari, cum ar fi boala, în viitor Dacă luați suplimente care conțin aminoacizi inclusiv suplimente proteice și BCAA în perioadele dvs.

În plus, dacă obțineți suficientă proteină în perioada de hrănire, postul timp de 16 ore nu pare a fi în detrimentul mușchilor dvs. În general, este puțin probabil să fie necesar să luați suplimente dietetice în perioadele dvs. Unele suplimente, cum ar fi creatina, pot fi chiar mai benefice atunci când sunt luate cu alimente Acestea pot fi luate în timpul perioadelor de hrănire ale dietei dvs.

Linia de jos Postul intermitent este o strategie dietetică populară care folosește perioade de post mai lungi decât un post tipic peste noapte.