Cum sa intensificam arderea grasimilor

Hiit pentru rezultatele pierderii în greutate, Navigare în articole

Conținutul

    diagnostic diferențial semnificativ pentru pierderea în greutate

    Acțiune E-mail Cu toții ne dorim o soluție rapidă, nu vrem să petrecem ore la sală sau să cercetăm fiecare masă pe care o mâncăm doar pentru a afla că am pierdut doar un kilogram după o lună de muncă. Deși nu există nicio pastilă magică pe care să o putem lua pentru a pierde din greutatea suplimentară peste noapte, există o metodă eficientă de pierdere a grăsimilor care va continua să ardă grăsimea până la 48 de ore după un antrenament și se numește Antrenament de intensitate ridicată sau HIIT pe scurt.

    cel mai bun mod de a arde abs abs

    HIIT nu este universal cunoscut printre șobolanii care nu sunt de gimnastică, deoarece este o metodă utilizată de modelele de fitness și de sportivii de rezistență pentru a-și crește metabolismul și pentru a topi grăsimea mai repede înainte de orice competiție. Este o formă de antrenament pe intervale, efectuată în rafale anaerobe scurte cu perioade de repaus mai puține și mai scurte.

    pierde sunetul de greutate

    Este considerat a fi cel mai eficient exercițiu cardio care poate fi efectuat sub 30 de minute aproape oriunde. Hiit pentru rezultatele pierderii în greutate doriți să nu mai sacrificați timpul sacru pe bandă de alergat, citiți mai jos pentru a afla cum HIIT vă poate ajuta să vă atingeți corpul slab dorit.

    a rămas însărcinată după pierderea în greutate

    Ce este HIIT? Antrenamentul cu intensitate ridicată înseamnă efectuarea unui număr scurt de rafale de exerciții intense, cum ar fi ciclismul, sprintul, înotul, coarda de salt, înălțimile genunchiului, urmate de perioade scurte de recuperare, cum ar fi mersul pe jos. Scopul perioadei scurte de recuperare este de a vă readuce ritmul cardiac la normal înainte de a efectua următoarea explozie anaerobă.

    Faceți ambele pentru beneficii maxime Atunci când decideți ce formă de cardio este ideală pentru pierderea în greutate, starea de echilibru sau HIIT, este o idee bună să începeți cu cercetarea. Iar cercetările au arătat din nou că, dacă obiectivul tău este să slăbești, HIIT este cel mai bun - și cel mai rapid - mod de a ajunge acolo. Până la sfârșitul a 15 săptămâni, femeile din grupul HIIT au pierdut până la 7, 3 lire sterline, în timp ce femeile din grupul de echilibru au câștigat de fapt 2, 7 kilograme.

    Acest lucru este diferit de exercițiul de anduranță obișnuit, deoarece rutina nu permite corpului să se adapteze la un nivel de intensitate, oferindu-i corpului șocul de care are nevoie pentru a începe să utilizeze grăsime ca combustibil pentru antrenament. Catabolismul muscular poate dura chiar și până la 7 zile după ce a avut loc starea de echilibru cardio.

    Cum efectuați HIIT?

    pierdere în greutate ssm

    Frumusețea HIIT este că poți personalizați-l în funcție de tipul de corp și are nevoie și încă obține rezultate. Nu recomand să săriți direct în HIIT, deoarece poate afecta pe cei care au afecțiuni cardiace sau semne precoce de artrită, așa că vă rugăm să consultați mai întâi medicul dumneavoastră pentru a vedea dacă acest lucru este potrivit pentru dvs.

    Dacă decideți că doriți să încercați HIIT, aflați mai întâi tipul de exercițiu cardiovascular care vă place cel mai mult.