Puteți pierde în greutate cu o minge de stabilitate |

Pierde greutatea cu mingea de stabilitate

pierde greutatea cu mingea de stabilitate

O cum să pierzi excesul de grăsime pe piept mai jos. Mulți oameni asociază bilele de stabilitate cu întinderea, ședințele plictisitoare și salturile prostești, dar acest exercițiu versatil este unul dintre cele mai bune pentru verificarea echilibrului și întărirea coloanei vertebrale.

Efectuarea unora dintre aceste exerciții pe o suprafață liberă întărește grupurile musculare mai mari și le activează pe cele mai mici, care joacă un rol cheie în echilibrarea corpului.

Sigur, unele par ușoare, dar nu vă lăsați păcăliți: vă veți exercita tot corpul. Și nu uitați să ne spuneți mișcările dvs. Vrei să nu ți se întâmple nimic? Primește în fiecare zi cel mai important din ziua de azi. Și sâmbăta, cele mai bune articole virale și culturale.

pierde greutatea cu mingea de stabilitate

Buletinele informative pot conține conținut personalizat sau publicitate. Vreau sa stiu mai mult Pasul pierde greutatea cu mingea de stabilitate Găsiți un spațiu gol de perete și așezați bila de stabilitate între perete și centrul spatelui chiar sub omoplați și deasupra șoldurilor. Stai pe pământ, cu picioarele la înălțimea umerilor și așezat la câțiva centimetri în fața trunchiului, pe care îl vei susține pe minge. Pasul 2: Cu spatele întins și mâinile încrucișate în față, coborâți-vă încet într-o ghemuit cu coapsele paralele cu solul.

Tot ce trebuie sa stiti despre alegerea mingii de fitness (minge gimnastica)

Asigurați-vă că genunchii nu trec peste degetele de la picioare și mențineți poziția sus, exercitând mușchii coloanei pierde greutatea cu mingea de stabilitate, în timp ce vă susțineți greutatea pe minge.

Pasul 3: Reveniți încet la poziția inițială pentru a finaliza exercițiul. Repetați de 15 ori.

  1. Cum sa faci un modul pentru origami Exerciții pentru a pierde burta greutate pe minge.
  2. Contra Suprafață lipicioasă Mingile de exerciții sunt excelente pentru a te potrivi chiar acasă.
  3. Pierdere în greutate neexplicată și ulcere la gură
  4. Fitness echipamente picior rezistenţă benzi trage sfoara pierde greutate Machine Banda de la picioare pierde in greutate.
  5. Puteți pierde în greutate cu o minge de stabilitate Pierde greutate minge Add: qywap78 - Date: - Views: - Clicks: Antrenamentele cu mingea de sezut sunt foarte eficiente pentru stimularea musculaturii, a grupelor esentiale pentru stabilitate si postura.
  6. Tuna răutăcioasă pierde greutatea
  7. Pierdere în greutate acnee

Pasul 1: Stând în poziția inițială, ridicați piciorul drept și întindeți-l înainte, cu genunchiul întins și piciorul flectat. Veți observa presiune în coapse. Pasul 2: Menținându-vă echilibrul, coborâți-vă încet într-o ghemuit. Asigurați-vă că șoldurile sunt aliniate și că cea mai mare parte a greutății se află pe piciorul stâng. Pasul 3: Reveniți la poziția de plecare, dar țineți piciorul drept.

Repetați de 15 ori înainte de a schimba picioarele. Păstrați-vă nucleul puternic și mâinile pe șolduri pentru a vă echilibra.

pierde greutatea cu mingea de stabilitate

Pasul 2: Echilibru pe piciorul stâng. În același timp, întindeți-vă dreapta înapoi, lăsând mingea să se rostogolească într-o poziție de lovitură.

pierde greutatea cu mingea de stabilitate

Simțiți că șoldul drept vă trage, deoarece piciorul este întins cât mai mult posibil. Pasul 3: Cu forța coapsei și a trunchiului stâng, reveniți la poziția inițială pentru a finaliza un ciclu.

Lăsați piciorul drept pe minge și repetați de 15 ori înainte de a schimba picioarele. Într-o poziție care vă este confortabilă în picioare, îngenuncheat etc. Pasul 2: Ajutați-vă până la portbagaj pentru a evita rularea. Un mic sfat: dacă aveți probleme cu menținerea echilibrului, întindeți picioarele pentru a profita de o suprafață mai mare.

Pasul 3: Cu o postură corectă în minte, coborâți încet pieptul spre podea. Ar trebui să mențineți poziția scândurii în timp ce susțineți greutatea pe mâini și pe umeri. Cu trunchiul nu flectat, reveniți în poziția scândurii.

Repetați de ori. Brațele și picioarele servesc doar ca suport. Pasul 1: Reveniți la poziția inițială pentru a vă echilibra și întoarceți ușor mingea până când tibiile sunt sprijinite mai mult decât picioarele sau gleznele. Vă puteți deschide mai mult picioarele pentru a vă crește stabilitatea. Pasul 2: Folosește-ți abdomenul pentru a-ți apăsa buricul și pentru a ridica șoldurile controlând!

Cu brațele și picioarele drepte. Când ridicați șoldurile cât puteți, coborâți-vă încet înapoi în poziția inițială.

Notă: Dacă acest exercițiu pare prea riscant, încercați versiunea modificată trăgând genunchii spre piept. Prinde mingea cu mâinile.

Minge de fitness pentru pierderea în greutate: 7 exerciții pentru a efectua cu o minge elvețiană

Pasul 2: Întărindu-vă abdomenele, separați-vă mâinile și picioarele la câțiva centimetri de sol. În același timp, treceți mingea de la mâini la picioare ridicate deasupra trunchiului.

Pasul 3: Coborâți mâinile și picioarele până când sunt la aproximativ 2 centimetri de saltea. Aduceți brațele și picioarele înapoi în același timp pentru a vă readuce mingea în mâini.

Recuperează poziția inițială, fără a vă pune mâinile și picioarele pe covor. Repetați de ori înainte de a coborî complet picioarele și brațele. Asigurați-vă că picioarele sunt bine sprijinite pe saltea - cu cât lăsați mai mult spațiu, cu atât veți fi mai sigur.

  • Top 10 mingi de exerciții din - Recenzii și ghid de cumpărare - Ingrijirea Pielii -
  • 9 exerciții cu minge de stabilitate pe care probabil nu le știați (GIFS) HuffPost
  • Puteți pierde în greutate cu o minge de stabilitate |
  • Exerciții pentru a pierde burta greutate pe minge. Cum de a alege un fitball?
  • Pierdere în greutate nazolabial

În orice caz, acest exercițiu servește la activarea mușchilor minori ai corpului responsabili de îmbunătățirea echilibrului.

Pasul 2: Cu coloana vertebrală dreaptă, așezați-vă mâinile în spatele capului cu coatele în linie cu urechile. Îndoiți ușor trunchiul îndreptat spre șoldul drept.

pierde greutatea cu mingea de stabilitate

Partea inferioară a corpului rămâne imobilă. Reveniți încet la poziția inițială. Repetați de 15 ori și comutați laturile. Pasul 1: Așezați-vă pe spate pe covor cu mingea de stabilitate sub viței.

Așezați brațele pe părțile laterale ale corpului pe covor.

pierde greutatea cu mingea de stabilitate

Din nou, vă puteți întinde picioarele pe minge pentru a crește echilibrul. Pasul 2: Încordându-vă nucleul și fesierele, ridicați șoldurile în poziție de pod.

Tot ce trebuie sa stiti despre alegerea mingii de fitness (minge gimnastica) - Planificare June

Pasul 3: Menținerea înălțimii podului, îndoiți genunchii și mișcați picioarele spre fese, activându-vă hamstrings. Pasul 4: Extindeți cu grijă picioarele în poziția standard a podului și coborâți șoldurile pe saltea. Pasul 1: Îngenunchind în spatele mingii de stabilitate, rulați până când abdomenul se sprijină direct pe minge. Poziționați mingea astfel încât să fie sub cutia toracică și deasupra bazinului. Întinde-ți picioarele și flexează-ți picioarele astfel încât vârfurile să fie punctul principal de tensiune cu salteaua.