17 sfaturi cum să pierdeți din grăsime rapid și eficient

Pierdere în greutate în picioare vs ședinței

Conținutul

    O posibilă soluție de lucru Simplul act de a sta în loc să stai poate te va ajuta să arzi cu 20 până la 50 de calorii mai mult pe oră, în funcție de mărimea ta.

    • Cum a pierdut kang sora în greutate
    • Țin o dietă dar nu scad în greutate - unde greșesc?
    • Remodelarea corporală: scădere în greutate sau pierdere în centimetri? - SKiN MedSpa

    Deși acest lucru nu poate părea foarte mult într-o zi de 2. A sta mai des, de asemenea, contribuie la un sentiment mai bun de bunăstare și de sănătate. Starea, spre deosebire de ședință, vă poate ajuta să ardeți mai multe calorii în timpul zilei de muncă.

    DA DA Acum vom răspunde pe larg fiecărei întrebări pentru ca tu, dragul nostru cititor sau draga noastră cititoare, să poți lua o decizie în perfectă cunoștință de cauză.

    Cu toate că s-ar putea să nu pară prea mult, se crește repede pe parcursul unei zile de lucru. Calorii Arse arse O femeie de de kilograme arde o cantitate de 78 de calorii într-o oră în timp ce stă liniștit.

    pierdere în greutate în picioare vs ședinței

    Dacă stai opt ore din zi, asta arde doar de calorii, ceea ce este mai mic decât ceea ce consumă multe persoane la cină. În plus, un stil de viață sedentar contribuie la obezitate și complicații de sănătate.

    pierdere în greutate în picioare vs ședinței

    Chiar și participanții la sala de sport, care își pun zilnic 30 de minute pe banda de alergare, sunt expuși riscului dacă își petrec majoritatea orelor de veghe stând. Calorii arse în picioare O femeie de de kilograme arde aproximativ 99 de calorii pe oră stând liniștit, ceea ce însumează de calorii în opt ore. Standing se califică ca termogeneză cu activitate fără exerciții, cunoscută și sub denumirea de NEAT, care cuprinde acele activități cotidiene care ajută la arderea caloriilor, cum ar fi zdruncinarea, gesticularea și tremurarea.

    pierdere în greutate în picioare vs ședinței

    Adăugarea acestor tipuri de activitate creează o arsură mai mare de calorii și ajută la pierderea în greutate. De asemenea, staționarea duce adesea la alte mișcări, cum ar fi mersul în timp ce mergeți la telefon sau mergeți la copiator. Aceste mici mișcări adaugă mai multe calorii arse pe parcursul zilei.

    O posibilă soluție de lucru Simplul act de a sta în picioare în loc să stai așezat te poate ajuta să arzi cu încă 20 până la 50 de calorii pe oră, în funcție de mărimea ta. Deși s-ar putea să nu pară prea mult într-o zi de 2. Stând mai des în picioare contribuie, de asemenea, la un sentiment general mai bun de bunăstare și sănătate. Bacsis Alegerea de a sta în loc de a vă așeza vă poate ajuta să ardeți 20 - 50 de calorii în plus pe oră.

    Pentru postură, Standingul este superior Starea îți îmbunătățește postura și reduce durerile și rigiditatea. Oamenii care pierdere în greutate în picioare vs ședinței să stea în picioare stau la cunoștință că mintea lor se simte mai clară și că au o capacitate mai bună de concentrare. În schimb, ședința comprimă coloana vertebrală și strânge mușchii pieptului, umerilor și gâtului.

    pierdere în greutate în picioare vs ședinței

    Scaunele prost concepute agravează în continuare problemele posturale și inflexibilitatea cauzată de ședința excesivă. Risc de șezut și boală Autorul Neville Owen, care a studiat mai multe studii asupra efectelor stilului de viață sedentar, a ajuns la concluzia că un stil de viață din ce în ce mai sedentar contribuie la ritmurile crescânde de diabet de tip 2, boli cardiovasculare, obezitate, unele tipuri de cancer și alte rezultate adverse asupra sănătății.

    pierdere în greutate în picioare vs ședinței

    Concluziile sale, publicate în numărul din februarie al British Journal of Sports Medicine, recomandă posibile intervenții pentru a rupe timpul de ședere zilnic al oamenilor ca parte a practicilor de sănătate publică. O posibilă soluție de lucru În unele locuri de muncă, devin disponibile birouri elevate cu design ergonomic, deși costisitoare.

    Unele companii experimentează cu birouri lente bazate pe banda de alergare pentru a crește activitatea fizică a lucrătorilor pe parcursul zilei. Chiar dacă nu aveți acces la aceste opțiuni progresive, puteți face un efort pentru a vă ridica mai des pe parcursul zilei.

    Antrenamente de antrenament în circuit Antrenamentul pe circuit și exercițiile cardio pot fi elemente eficiente ale unui program de pierdere a grăsimilor. Cu toate acestea, cele două abordări nu se exclud reciproc.