Semperfi5k

Surefire pierderea de grăsime. 7 Surefire moduri de a arde mai multe calorii pe bicicleta ta - Instruire -

Antrenamente 30 de moduri Surefire de a pierde grăsimea abdominală pentru totdeauna De obicei, atunci când cineva aspiră să aibă un pachet de șase mai bun - sau un pachet de șase, punct - el sau ea o face cu un sentiment de urgență. Presupunem că acest lucru este valabil și pentru dvs.

  1. Înclină-te în față, arată mai multe, fă-te rupt … toate înseamnă același lucru: reconstruirea corpului.
  2. Pierde grăsimea corporală: 7 strategii Surefire pentru a opri dietele și a pierde în greutate Distribuiți această postare prietenilor dvs.!
  3. Pagina principala Grăsimea brațului?

Dar Cât timp îi ia să pierzi grăsimea din burtă și să obții abdominalele pe care ți le-ai dorit dintotdeauna? Cateva saptamani? Câteva luni? Din păcate, nu este atât de simplu - obținerea pachete de șase abs depinde de mulți factori, dintre care unul este punctul tău de plecare. Dacă aveți deja un pachet de patru, de exemplu, este posibil să fiți la doar câteva săptămâni distanță. Indiferent de situația dvs. Și nu este doar o chestiune de a arăta mai bine - excesul de grăsime abdominală este un factor de risc în probleme comune de sănătate, cum ar fi diabetul și boala de inima.

Aici, vă oferim 30 de sfaturi pentru a vă ajuta să pierdeți grăsimea de pe burtă care acoperă abdomenele de pe spălătorie care se află dedesubt. Toate aceste sfaturi pot fi utilizate pe parcursul unei singure zile.

Pierde grăsimea corporală: 7 strategii Surefire pentru a opri dietele și a pierde în greutate

Și ca bonus suplimentar pentru atenția la aceste sfaturi, veți arde de grăsime în timp ce dormiți. Dar, desigur, nu te opri după o singură zi.

surefire pierderea de grăsime

Urmați cât mai multe dintre aceste sfaturi pe care le puteți zi de zi, și în curând punctul de plecare menționat mai sus va fi istoria. Cofeina se găsește în majoritatea suplimentelor pentru arderea grăsimilor, deoarece inhibă depozitarea grăsimilor corporale și arde grăsimi suplimentare în timpul exercițiilor fizice.

Beți o ceașcă mare de cafea înainte de cardio, dar asigurați-vă că este neagră - nu adăugați zahăr sau smântână, deoarece caloriile suplimentare vă împiedică eforturile de ardere a grăsimilor. Mai bine, luați mg dintr-un supliment de cofeină.

Supliment inteligent Sponsorizat de: Odată cu apropierea vremii călduroase, apelul pentru o mărunțire eficientă nu a fost niciodată mai puternic. Folosiți aceste 6 sfaturi pentru a vă asigura că sunteți pregătit pentru șase vara! Sponsorizat de: Iarna se încheie, iar superputerea sezonieră preferată a tuturor - abilitatea de a ascunde excesul de kilograme sub un pulover cald - se estompează repede.

Un studiu din Universitatea Națională Chonbuk Chonju, Coreea a constatat că cofeina și carnitina luate înainte de un antrenament de ciclism au crescut arderea grăsimilor și rezistența. Cardio ajută la arderea grăsimilor, dar poate arde și mușchii.

Deci, luați 5 grame de aminoacizi cu lanț ramificat BCAA și g de carnitină cu 30 de minute înainte de cardio.

30 de moduri Surefire de a pierde grăsimea abdominală pentru totdeauna

BCAA minimizează descompunerea proteinelor, iar carnitina maximizează arderea grăsimilor în timpul antrenamentului și ajută la menținerea nivelului de testosteron. Când faci cardio pe stomacul gol, corpul tău este mai apt să ardă grăsimile ca sursă primară de energie, deoarece depozitele de glicogen sunt epuizate de la opt ore de post în noaptea precedentă.

Orice cardio este mai bun decât niciunul, dar s-a demonstrat că intervalele arde mai multe grăsimi decât ședințele cardio efectuate la o intensitate constantă lent-moderată. Un studiu din Universitatea Laval Ste-Foy, Quebec, Canada au descoperit că subiecții care s-au antrenat cu intervale au pierdut de nouă ori mai multă grăsime corporală decât cei care au efectuat un program cardio de intensitate moderată timp de 20 de săptămâni.

Grăsimea brațului? Moduri sigure de a scăpa de el fără a lăsa pielea

După cardio, este timpul să mâncăm și nu devine mai bun decât ouăle întregi. Gălbenușurile conțin substanțe nutritive, precum grăsimi sănătoase și lecitină, care sporesc creșterea musculară, favorizează pierderea de grăsime și îmbunătățesc funcția mentală. Colesterolul găsit în ouă ajută la sintetizarea testosteronului, care ajută indirect la arderea grăsimilor, favorizând creșterea musculaturii slabe. Grăsimea din gălbenușuri oferă, de asemenea, energie atât de necesară celulelor musculare și, de obicei, nu este stocată ca grăsime corporală.

Un studiu a constatat că consumul de ouă la micul dejun a redus foamea și consumul de alimente mai mult de 24 de ore, în comparație cu un mic dejun care conține covrigi.

surefire pierderea de grăsime

Două sau trei ouă întregi plus albușuri pentru micul dejun ar trebui să fie suficiente. Îți îngrijorează colesterolul din gălbenușurile de ou?

Liver fat

Nu - un studiu din Universitatea din Connecticut Storrs au descoperit că subiecții care au consumat un ou suplimentar suplimentar mg de colesterol suplimentar în fiecare zi surefire pierderea de grăsime au experimentat o creștere a particulelor de colesterol lipoproteic cu densitate mică asociate bolilor cardiovasculare, comparativ cu cei care nu consumă ouă. Vă sugerăm două felii de pâine prăjită de grâu integral sau o cană de fulgi de ovăz fierte.

Glucidele cu digestie lentă îmbunătățesc pierderea de grăsime, menținând constant nivelul insulinei și crescând cantitatea de grăsime pe care o ardeți în timpul exercițiului.

7 modalități de siguranță pentru a arde mai multe calorii pe bicicleta ta

De asemenea, veți avea energie susținută pentru următoarele câteva ore, deoarece cerealele integrale se digeră lent și vă hrănesc treptat creierul și mușchii. Cercetătorii din Universitatea Loughborough Anglia a constatat că atunci când sportivii au consumat carbohidrați cu digestie lentă la micul dejun și prânz, aceștia aveau niveluri mai mici de insulină și niveluri mai ridicate de ardere a grăsimilor în timpul zilei, comparativ cu cei care au ingerat carbohidrați cu digestie rapidă.

De asemenea, au descoperit că surefire pierderea de grăsime care au consumat carbohidrați lente au scutit mai bine glicogenul muscular în timpul exercițiilor fizice, datorită consumului mai mare de grăsimi.

Luați în considerare acest fruct ca un aliment wildcard pentru arderea grăsimilor. Un studiu realizat de Scripps Clinic San Diego a constatat că subiecții care au mâncat o jumătate de grapefruit de trei ori pe zi au pierdut în medie aproape 4 lbs. Acest lucru s-ar putea datora în parte capacității grapefruitului de a reduce nivelul insulinei, precum și nivelul ridicat de vitamina C, despre care se crede că este eficient în arderea grăsimilor.

Să presupunem că au trecut câteva ore de la micul dejun. Este timpul să mâncați din nou, deoarece arderea maximă a grăsimilor necesită consumul a 6 până la 8 mese mici pe zi, la distanțe de 2 până la 3 surefire pierderea de grăsime, pentru a menține metabolismul alimentat. Făina de ovăz este o gustare excelentă pentru arderea grăsimilor, deoarece, la fel ca pâinea integrală pe care ați mâncat-o la micul dejun, conține o mulțime de fibre.

Consumați aproximativ o cană de ovăz gătit acum, dar asigurați-vă că nu este un tip aromat, încărcat de zahăr. Proteina este în cea mai mare parte cazeină cu digestie lentă, care scade defalcarea musculară și te face să te simți mai plin mai mult timp.

6 sfaturi Surefire pentru o distrugere de succes!

Dacă bei multă apă pe tot parcursul zilei, poți să îți mărești rata metabolică și să te lași mai puțin probabil să mănânci excesiv, deoarece te vei simți mai plin; la fel, deshidratarea poate duce la scăderea arderii grăsimilor.

Beți două căni de apă rece între mese pentru a vă menține metabolismul ridicat. Beți regulat și asigurați-vă că consumați cel puțin un galon de apă pe zi. Ceaiul verde conține atât cofeină menționată anterior ca un puternic arzător de grăsimicât și catechine, compuși fitochimici care ajută la arderea grăsimilor. Cel mai bun pariu este să completați mg de extract de ceai verde de trei ori pe zi înainte de mese, deoarece un extract este absorbit mai ușor în organism decât ceaiul.

surefire pierderea de grăsime

Dacă puteți găsi doar 10 minute în plus înainte de a începe antrenamentul de rezistență pentru a face o încălzire moderată pe o bandă de alergat, o bicicletă staționară sau o altă formă de echipament cardio, veți obține o reducere la arderea grăsimilor. Cercetările arată că puteți arde până la de calorii suplimentare făcând o scurtă sesiune cardio înainte de antrenament cu greutăți.

surefire pierderea de grăsime

Arzi mai multe calorii și, ulterior, mai multe grăsimi corporale surefire pierderea de grăsime timpul și după un antrenament la piept și la spate decât dintr-un antrenament cu brațele, pur și simplu pentru că implici mai multă masă musculară. Din același motiv, ardeți mai multe calorii antrenând acele părți ale corpului mai mari cu surefire pierderea de grăsime compuse cu greutate liberă genuflexiuni pentru picioare, presă cu gantere și cu gantere pentru piept, rânduri cu gantere și gantere pentru spatemai degrabă decât izolarea și mișcările mașinii apăsarea picioarelor sau mușchii, de exemplu.

surefire pierderea de grăsime

Dar nu vă limitați la două părți ale corpului - efectuarea unui antrenament modificat pe tot corpul în care vă antrenați, să zicem, piept, spate, umeri și picioare salvați brațele, vițeii și abdomenul pentru o altă zi vă permite să ardeți și mai mult calorii. În acest caz, încercați să faceți 1 până la 2 exerciții per parte a corpului, câte 3 până la 5 seturi fiecare și antrenați fiecare grup muscular mai frecvent cum ar fi de două ori pe săptămână.

surefire pierderea de grăsime

O popularitate obișnuită a gimnasticii spune că ar trebui să ridicați cu greutăți ușoare și repetări mari pentru a arde mai multe calorii și grăsimi. Nu neaparat.