Si și pierderea în greutate dave

Conținutul

    Considerații Născut în New York, Dave Palumbo a crescut jucând fotbal și concurând ca alergător, dar în cele din urmă și-a îndreptat atenția asupra culturismului, plasându-se pe locul șase ca tânăr de 22 de ani în prima sa competiție de culturism.

    si și pierderea în greutate dave

    Dedicația lui Palumbo față de nutriție și antrenament l-a dus la numeroase locuri în top 10, inclusiv la locul doi în clasa Super Heavyweight la campionatele din ale Comitetului Național de Fizic din SUA. Palumbo își atribuie dieta cu o mare parte din succesul său. Funcţie Prin limitarea drastică a carbohidraților, dieta Dave Palumbo privește corpul de glucoză și îl obligă să ardă grăsimi pentru energie.

    Acest proces, cunoscut sub numele de cetoza, economisește mușchii, care de obicei se descompun în timpul pierderii în greutate.

    si și pierderea în greutate dave

    Potopul brusc de carbohidrați care urmează mesei înșelătoare trimite glucoză care crește în mușchi pierde in greutate dupa coolsculpting formă de glicogen, rezultând mușchi umflați și o creștere vizibilă. Pentru grăsimi, Palumbo se concentrează pe grăsimile sănătoase mononesaturate și sursele acizilor grași esențiali - omega-6 și omega Sursele sale preferate de grăsime includ somonul, peștele-spadă, stavridul, nucile, migdalele și uleiul de măsline extravirgin.

    Untul natural de arahide, făcut doar din arahide și sare, poate servi ca o sursă excelentă atât si și pierderea în greutate dave proteine, cât și pentru grăsimi sănătoase.

    si și pierderea în greutate dave

    Planul de masă Dieta Dave Palumbo necesită șase mese în fiecare zi. Un plan de masă eșantion ar începe cu cinci ouă întregi pentru prima masă, urmat de un shake proteic din zer și 1,5 linguri de unt de arahide natural pentru a doua masă. A treia masă ar putea consta dintr-un 8 oz.

    Practic, biohacking-ul este foarte asemănător cu ceea ce fac hackerii de calculatoare.

    Masa patru ar fi un alt shake proteic din zer și 1,5 linguri de unt de arahide. Cina sau masa cinci ar avea o proteină grasă, cum ar fi somonul, peștele-spadă sau carnea roșie asociată cu o salată verde.

    Ziua se încheie cu o a șasea masă dintr-un shake proteic din zer și unt de arahide. Aceasta este singura masă în care puteți mânca surse directe de carbohidrați.

    O masă de înșelăciune tipică ar furniza g de carbohidrați sau mai mult, iar carbohidrații pot proveni din covrigi, pâine, paste, gogoși sau orice altă sursă pe care o doriți.

    si și pierderea în greutate dave

    Singura restricție este că trebuie să mențineți grăsimile scăzute, deoarece consumul de carbohidrați cu conținut ridicat de grăsimi are ca rezultat o mai mare depozitare a grăsimilor.