întrebări similare

Pierde greutatea apoi rămâne gravidă. Nu pot slăbi după ce am născut.

Avertizări Majoritatea medicilor vă vor sfătui în general să nu slăbiți în timp ce sunteți gravidă - chiar dacă sunteți supraponderal, ar trebui să vă pierde greutatea apoi rămâne gravidă în timpul sarcinii.

Insarcinata pierde nevoie

Dar există lucruri pe care le puteți face pentru a preveni creșterea inutilă în greutate în timpul sarcinii. Iată ce trebuie să știți.

pierde greutatea corporală rapidă în mod natural pierdere în greutate 2ww

A calca Partea 1 din 2: Precauții Nu dietați în timpul sarcinii. Nu încercați niciodată să slăbiți atunci când sunteți gravidă, cu excepția cazului în care medicul dumneavoastră vă spune să faceți acest lucru.

Greutate pentru însărcinată

Nu luați niciodată o dietă după ce ați descoperit că sunteți gravidă. Toate femeile trebuie să se îngrașe în timpul sarcinii.

slabeste gusa pierderea în greutate mese canberra

Femeile obeze ar trebui să înregistreze între 5 și 9 kg. Femeile supraponderale ar trebui să înregistreze între 7 și 11 kg.

Pierdeți în greutate într-o săptămână sfaturi

Femeile cu greutate normală ar trebui să se îngrașe între 11 și 16 kg. Femeile subponderale ar trebui să înregistreze între 13 și 18 kg.

dieta disociata irina reisler retete bauturi diy pentru a pierde in greutate

Dacă țineți dieta în timpul sarcinii, este posibil ca bebelușul dvs. Știți când să slăbiți.

mâncați stop mâncați rezultatele pierderii în greutate rutina de pierdere a grasimilor masculi

Deși nu este recomandabil să slăbești în pierde greutatea apoi rămâne gravidă sarcinii, este frecvent ca femeile să slăbească în primele câteva luni. Multe femei întâmpină greață și vărsături la început.

  • Mâncăruri sănătoase de pierdere a grăsimilor
  • Luptătorii scuipă să piardă în greutate
  • Pierdeți în greutate într-o săptămână sfaturi,

Acest lucru este cel mai puternic în primele câteva luni și poate fi dificil să mențineți alimentele jos. Nu pierde puțin în greutate nu este o problemă, mai ales dacă ești puțin supraponderal, deoarece bebelușul poate obține apoi caloriile necesare din rezervele tale de grăsime.

Consultați-vă cu medicul sau dieteticianul. Dacă sunteți îngrijorat de greutatea dvs.

Cât timp trebuie să incerc până răman însărcinată? Răspunsul și sfatul medicului.

Nu începeți niciodată o dietă pe cont propriu fără să discutați mai întâi cu un medic. De asemenea, consultați-vă medicul dacă într-adevăr nu puteți menține alimentele jos sau dacă ați slăbit mult, chiar și în primele luni.

Partea 2 din 2: A rămâne sănătos Știți de câte calorii aveți nevoie. Femeile care au o greutate normală când rămân însărcinate au nevoie de aproximativ de calorii pe zi în al doilea și al treilea trimestru.

Am nevoie pentru a pierde in greutate inainte de a ramane insarcinata

O femeie cu greutate normală ar trebui să consume între și de calorii. Consumul de mai multe calorii decât recomandat poate duce la creșterea în greutate nesănătoasă.

jung yong hwa pierdere în greutate medicament pentru diabet care slabeste

Dacă sunteți subponderal sau supraponderal înainte de a rămâne gravidă, discutați cu medicul dumneavoastră despre câte calorii aveți nevoie. Asta variază în funcție de persoană. Chiar și în cazul rar în care trebuie să slăbești în timpul sarcinii, este posibil să fie nevoie să mănânci același număr de calorii sau mai mult. De asemenea, discutați cu medicul dumneavoastră despre numărul de calorii dacă aveți nașteri multiple.

Ești supraponderală. Cum rămâi gravidă?

Probabil ai nevoie de și mai multe calorii dacă ai mai mult de un copil. Evitați caloriile goale și alimentele nesănătoase. Caloriile goale duc la o greutate inutilă și nu asigură bebelușului nutrienți.

pierderea în greutate climatică keith martin pierdere în greutate

Evitarea caloriilor goale vă va ajuta să mențineți o greutate sănătoasă pe tot parcursul sarcinii. Nu consumați alimente cu adaos de zaharuri și grăsimi hidrogenate.

5 răspunsuri

Vinovații obișnuiți sunt băuturile răcoritoare, deserturile, brânzeturile grase și mezelurile. Optează pentru opțiuni cu conținut scăzut de grăsimi, fără grăsimi și neîndulcite, dacă poți. De asemenea, evitați cofeina, alcoolul, fructele de mare crude și alte surse posibile de bacterii. Luați vitamine speciale. Corpul tau are nevoie de mai multi nutrienti atunci cand esti insarcinata.