Cum ar putea interfera bacteriile intestinale cu pierderea în greutate

Bacterii intestinale pentru pierderea în greutate

Conținutul

bacterii intestinale pentru pierderea în greutate

Bacterii intestinale care cauzează pierderea în greutate Biota intestinală este grupul de bacterii care trăiesc în intestin, într-o relație de simbioză atât comensală, cât și mutualistă. Un grup de oameni de știință de la Universitatea Washington din SUA a arătat că introducerea bacteriilor din intestinul uman în șoareci le modifică metabolismul.

Animalele care au primit bacterii de la persoanele slabe și-au văzut rata metabolică accelerată și au suferit o pierdere în greutate în consecință, în timp ce rozătoarele tratate cu microbiota de la indivizi obezi au avut efectul opus.

Această consecință nu poate fi atribuită consumului unei cantități mai mari de alimente, deci microorganismele sunt cele care transmit acest tipar, explică biologul Jeffrey I.

Pentru a asigura fiabilitatea experimentului, au fost utilizate microorganisme umane de la femei gemeni cu o diferență mare în greutate, deoarece flora intestinală este similară la persoanele cu rudenie semnificativă. Înainte de manipularea lor, microbii pe care rozătorii îi adăposteau inițial au fost eliminați pentru a facilita reproducerea noilor bacterii și a permite detectarea alterărilor cauzate de modificările dietei lor.

bacterii intestinale pentru pierderea în greutate

În viitor, valoarea nutrițională și efectele dietei pot fi determinate în funcție de microbiota, astfel încât dezvoltarea alimentelor sănătoase să aibă loc din interior spre exterior și nu invers. Deoarece rozătoarele își schimbă microbiota intestinală foarte repede datorită obiceiurilor lor de bălegar, când experții au plasat cele două grupuri de șoareci împreună și le-au hrănit o dietă echilibrată cu o mulțime de fructe și legumes-au stabilit unele bacterii de la subiecții slabi.

bacterii intestinale pentru pierderea în greutate

Dimpotrivă, primii nu și-au văzut greutatea modificată, oamenii de știință au observat că procesul de colonizare nu a avut loc atunci când animalele au fost hrănite cu o dietă săracă în fibre și bogată în carbohidrați și grăsimi. În cele din urmă, au identificat cele 39 de specii de bacterii care au reușit să se stabilească în intestinele șoarecilor obezi în timpul coexistenței celor două grupuri experimentale.

bacterii intestinale pentru pierderea în greutate

Cunoașterea compoziției florei intestinale a unui subiect va permite proiectarea de tratamente personalizate pentru combaterea bolilor tractului digestiv, o opțiune mai sigură și mai durabilă bacterii intestinale pentru pierderea în greutate transplanturile fecale actuale. Concluziile studiului arată că dieta este un factor cheie în tipul de biota pe care corpul îl găzduiește.

bacterii intestinale pentru pierderea în greutate

Concluziile studiului au fost publicate în revista Science.