Despre acest wikiHow

Pierderea de grăsime interioară a coapsei înainte și după. Cele mai bune modalități de a pierde grăsimea coapsei interioare |

La pachet Prezentare generală Unele grăsimi corporale sunt esențiale pentru susținerea vieții și protejarea organelor. Excesul de grăsime se poate forma pe corp dacă luați mai multe calorii decât poate folosi sau arde corpul. Unde corpul dvs.

Pagina principala Cum să pierzi rapid grăsimea interioară a coapsei. În timp ce la noi bărbații este mai mult ca prețul Leptoslim care ne provoacă probleme, la femei este adesea șoldurile sau coapsele. Clădirea musculară aici modelează și tonifică picioarele.

Femeile au tendința de a depozita grăsimi suplimentare în șolduri, în abdomenul inferior și în interiorul coapselor. Bărbații pot avea și grăsime interioară a coapsei, deși au tendința de a depozita grăsime în zona abdomenului.

Citiți mai departe pentru a afla cum să reduceți aspectul de grăsime pe coapsele interioare și găsiți sfaturi pentru reducerea grăsimii corporale. Exerciții pentru tonifierea coapselor interioare Puteți face următoarea rutină de două sau trei ori pe săptămână pentru a vă ajuta să vă tonificați mușchii coapsei. Mușchii tonifiați pot ajuta la reducerea aspectului grăsimilor.

pierderea de grăsime interioară a coapsei înainte și după sir lenny henry pierdere în greutate

Când faceți rutina, lucrați la întregul lucru, apoi repetați-o de două sau de trei ori. Bacsis Dacă nu aveți timp la dispoziție, vă recomandăm să faceți lovitura curtsy sau ghemuitul în timp ce vă spălați dinții. De asemenea, ați putea face atacuri fără gantere.

Exerciții pentru tonifierea coapselor interioare

Punga curtsy Rep. Ținând pieptul în poziție verticală și umerii în jos, încrucișați piciorul stâng în spatele dreptului și ghemuiți-vă într-o poziție curtsy. Din poziția coborâtă, împingeți corpul înapoi în poziție verticală, aducând piciorul stâng înapoi în poziția de plecare. Apoi, repetați cu piciorul drept.

Alternați picioarele timp de de secunde sau efectuați repetări pe fiecare picior. Pentru o provocare suplimentară, puteți ține gantere în fiecare mână în timp ce faceți acest exercițiu. Ganterele pot crește rezistența. Lunges cu halteră Rep. Greutățile ar trebui să fie constante pe partea ta.

Realitatea pierderii de grăsimi

Dacă sunteți începător, puteți face acest lucru și fără gantere. Faceți pasul înainte cu piciorul stâng și aruncați înainte. Nu lăsați genunchiul să depășească degetele de la picioare.

Vrei să-ți menții piciorul perpendicular.

pierderea de grăsime interioară a coapsei înainte și după pierde cea mai mare greutate în 3 săptămâni

Genunchiul drept ar trebui să fie la aproximativ un centimetru de sol. Țineți ganterele fixe și drepte în fiecare mână sau efectuați o buclă de biceps în timp ce vă aruncați pentru o provocare suplimentară.

  • Cele mai bune modalități de a pierde grăsimea coapsei interioare |
  • Coapsa interioară: exerciții pentru întărirea mușchilor și pierderea în greutate - Societate -

Trunchiul trebuie să rămână în poziție verticală tot timpul. Menținându-vă greutatea în principal în călcâi, împingeți piciorul stâng înapoi în poziția inițială. Repetați această mișcare cu piciorul stâng timp de 30 de secunde. Apoi, schimbați picioarele și aruncați cu dreapta. Strângeți genuflexiuni Rep. Coborâți încet într-o poziție ghemuită.

Concentrează-te și mergi la obiectivul tău! Pentru a elimina stratul gras care interferează cu viața din interiorul coapselor, trebuie să îți dorești cu adevărat acest lucru și să încerci. Adesea, în procesul de antrenament, mușchii aductori interni ai coapselor se estompează nemeritat în fundal. Este necesar să vă revizuiți dieta, să vă obișnuiți să beți multă apă curată, să excludeți dulciurile nocive puteți lăsa marshmallows și gummies ușoare, dar nu peste noapte și alimentele excesiv de grase, să dați încărcături punctuale exact pe coapsele interioare, combinându-le cu cardio: alergare, patinaj ciclism, înot. Antrenamentele trebuie efectuate de cel puțin trei ori pe săptămână timp de cel puțin o jumătate de oră, dar regimul alimentar și regimul de băut trebuie respectate constant.

Vă puteți ține mâinile pe șolduri pentru a ajuta la echilibru. Păstrați coloana vertebrală și trunchiul în poziție verticală.

Cum să pierzi grăsimea interioară a coapsei (Spoiler Alert: implică dietă și exerciții fizice)

Ridicați-vă încet, strângând gluteii în partea de sus. Continuați timp de 30 de secunde în total. Patinatori Rep. Apăsați lateral de piciorul stâng și aterizați pe dreapta, cu piciorul stâng în spatele dvs.

  • Arsura de grasime la fata locului. bune ibs diete pentru
  • CUM SĂ PIERZI GRĂSIMEA INTERIOARĂ A COAPSEI: EXERCIȚII, SFATURI ȘI MULTE ALTELE - SĂNĂTATE -

Opriți între picioare. Puteți sări sau să pășiți, în funcție de nivelul dvs.

Ce cauzează grăsimea interioară a coapsei?

De asemenea, vă puteți menține piciorul din spate de la sol pentru o provocare mai mare. Repetați de 20 de ori 10 pe fiecare parte.

pierderea de grăsime interioară a coapsei înainte și după cum și a pierdut greutatea

Odihniți-vă și efectuați un alt set, dacă doriți. Mingea laterală a mingii medicinale Rep. Țineți o minge medicamentoasă la nivelul pieptului cu ambele mâini. Dacă sunteți începător, încercați această mișcare fără mingea medicamentoasă. Faceți un pas spre stânga. Ghemuiți-vă pe piciorul stâng îndoind genunchiul și coborând corpul până când coapsa stângă este paralelă cu podeaua. Păstrați degetele de la picioare pierderea de grăsime interioară a coapsei înainte și după înainte și genunchiul stâng în linie cu glezna stângă.

Țineți mingea medicamentoasă la piept. Ar trebui să se alinieze cu șoldul, cotul și umărul stâng atunci când vă aflați în ghemuit. Împingeți cu piciorul stâng pentru a reveni la poziția inițială.

Scapa De Gaurile Din Fese - Exercitii Pentru Modelarea Feselor Acasa

Repetați de ori sau 30 de secunde. Schimbați picioarele. Ridicarea interioară a coapsei în decubit Rep.

Ferește-te de obsesia părților corpului Decalajul coapsei, acel spațiu dintre coapsele superioare care apare chiar și când genunchii se bat între ei, a devenit un standard de frumusețe fizică pentru tinerele și adolescentele. Toată lumea nu poate atinge un decalaj al coapselor; este nevoie de un tip de corp zvelt genetic, cu șolduri largi și foarte puțină grăsime corporală. Puteți reduce aspectul și volumul de grăsime interioară a coapsei numai atunci când pierdeți grăsimi pe tot corpul. Anumite exerciții pot ajuta la întărirea mușchilor picioarelor, dar nu vor scăpa de grăsimea care se află deasupra acestor mușchi.