Istorii de succes

Slabeste sanatos cu galina tomas

Alimentație Pregătește-te de cele mai extraordinare slabeste sanatos cu galina tomas săptămâni din viața ta.

  • Cum să slăbiți aripile bat
  • Еще тридцать два живут здесь в Узле, - ответил Орел.

Dacă în aceste săptămâni vei urma cu exactitate programul, organismul tău va suferi o transformare remarcabilă. Pe lângă faptul că vei reuși să slăbești 10 kg, fără înfometare și diete drastice, vei fi uimită de capacitatea miraculoasă a corpului de autovindecare. Află de la nutriționista Galina Tomaș care sunt cele 10 regulile pe care să le respecți când îți dorești să slăbești.

Fără compromisuri, fără abateri de la reguli în aceseastă perioadă. Cu cât ești mai strictă, cu atât mai repede gusturile se vor modifica. Disciplinează-te și începe chiar de azi să-ți schimbi regimul alimentar.

slabeste sanatos cu galina tomas

Rezultatele te vor încuraja și motiva să adopți un stil de viață sănătos pentru tot restul vieții. Timp de opt săptămâni nu consuma niciun aliment nociv, astfel vei depăși dependențele alimentare și vei beneficia de curățarea fiziologică a organismului.

În acest timp s-ar putea să devii irascibilă, obosită, să ai dureri de cap sau alte simptome neplăcute, dar nu renunța, pentru că organismul se curăță de toxine. În schimb, după aceste săptămâni starea ta de sănătate se va înbunătăți considerabil.

slabeste sanatos cu galina tomas

În primele sătămâni, vei slăbi mult mai ușor, însă pe măsură ce te apropii de greutatea ideală scăderea în greutate va încetini.

Regula 1: Bea aproximativ 2,5 l apă pe zi. Regula 2: Consumă legume crude aproximativ gr. Alimentele crude au efect caloric negativ, adică aportă mai puține calorii decât au nevoie pentru a fi digerate. În dependență ce legume crude consumi, dar gr de legume crude vin cu maxim de calorii, pentru a fi digerate e novoie de mult mai multe calorii care se obțin din grăsimile depozitate pe abdomen, fese etc.

În plus, legumele crude trec foarte repede prin tractul digestiv. Distribuie consumul de gr de legume pentru fiecare masă principală din zi.

Regula 3: Mănâncă legume gătite la abur sau fierte gr pe zi.

slabeste sanatos cu galina tomas

Sunt unele legume care își dublează unele beneficiile dacă sunt gătite la abur, cum ar fi: roșiile, ciupercile, ceapa, morcovii, conopida, vinetele. Regula 4: Optează pentru diversitate, atunci când mânânci legume.

Variază consumul de legume: salata romană, iceberg, rucola, țelină, spanacul, broccoli, conopidă, ardei, ceapă, ridichii, gulii, morcovi, dovlecei, sfeclă, varză, roșii, castraveți, ciuperci, mazăre verde etc.

  • Abonamente la preturi avantajoase –oferte Galina Tomas
  • Galina Tomaș: Cum poți slăbi 10 kg în doar 8 săptămâni | booksharing.ro
  • Puteți mânca mai mult pentru a pierde în greutate
  • Noi iti cumparam kilogramele - Proiect oferit de Galina Tomas
  • Proiectul oferit de Centru Online de Nutriție și Sport — Galina Tomaș îți cumpără kilogramele — este un proiect care va va ajuta sa slabesti.
  • Galina Tomas te invata cum sa slabesti sanatos 10 kg - booksharing.ro

Regula 5: Consumați la masa de prânz leguminoase. Fasole sau alte leguminoase sunt unele din alimentele considerate perfecte. Ele stabilizează glicemia, scad pofta de dulciuri și previn mâncatul excesiv. Consumă câte o cană pe zi: fasole, linte, naut, soia sau mazăre.

slabeste sanatos cu galina tomas

Este un tip de amidon care se comport ca și fibrele. În mod tipic amidonul se găsete în carbohidrați, iar în timpul digestiei se transforă în glucoza, pe care organismul o transformă în energie.

Amidonul rezistentunt trece prin intestine fără a fi digerat, de aceea unii cercetători l-au nimit al treilea tip de fibre. Amidonul rezistent oferă multe beneficii adiționale unice pentru sănătate: Susține slăbirea și sănătatea digestivă; Ajută la prevenirea constipației; Reduce riscul de a ne îmbolnăvi de diabet și de afecțiuni cardiace; Reduce riscul apariției cancerului de colon.

Regula 6: Consumă cel puțin patru fructe proaspete pe zi, dar nu suc de fructe.

Regula 7: Consumă limitat aceste alimente: Legumele și cereale bogate în carbohidrați: porumb, cartofi, păstârnac, orz, cereale nu mai mult de o cană pe zipâinea și paste integrale, nuci și semințe 30 gr. Dacă pe lângă faptul că vrei să slăbești, ai probleme și cu glicemia, renunță în aceste săptămâni la legumele și cerealele bogate în carbohidrați sau consumă o cantitate mică o dată la 2 zile.

Tone de cireșe vor rămâne în livezi, la Fălești. În magazine, cireșe și sucuri de import Regula 8: Înainte de a consuma cerealele pune-le seara la înmuiat în apă, pentru a crește valorile lor nutriționale. Anumiți fitonutrienți și vitamine sunt active în momentrul în care aceste cereale încep să germineze.

Ce îți oferă programul galinatomas. Program patentat. Program de fidelitate ce îți oferă posibilitatea de a obține abonamente gratuite Testarea Nutrițională și Fiziologică în baza căreia se elaborează programul tău individual de obținere și menținere a scopului dorit. REZULTAT GARANTAT Seminare informative săptămânale cu Galina Tomaș și Medici Specialiști ce au loc în comunitatea online de oameni care deja au adoptat stilul sănătos de viață, de la care vei primi motivație, răspunsuri la întrebări, suport și schimb de experiență Meniu personalizat zilnic cu modalitatea de preparare care te ajută să-ți formezi deprinderi sănătoase pentru tine și familia ta, să dezvolți abilități de a găti rețete noi și să înveți cum să combini corect produsele alimetare Antrenamente cu efort fizic dozat în dependență de forma siluetei tale.

Aceste substanțe include fenoli care inhibă creșterea celulelor cancerigene. Regula 9: Nucile și semințele consumă-le în stare crudă: nuci, nuci caju, alune, migdale, semințe de floarea soarelui, de susan, de in, de dovleac. Regula Folosește toate condimentele și ierburile pe care le cunoști, cu excepția sării. Sfaturi utile: Țineți minte!

Avem tentința să mâncăm mult din primul fel pentru că suntem flămânzi. Alimentele crude au o durată de tranzit crescut; ele ne umplu stomacul și favorizează scăderea în greutate. Atenție la alimentele de origine animală!

3 băuturi de detoxifiere/ slăbire - Danutax

Consumă de 2 ori pe săptămână pește sau carne de curcan, de 2 ori pe săptămână câte un ou, uneori iuart, chefir fără zahăr și alte adaosuri. Mănâncă alimentele de origine animală ca și pe condimente, nu mai mult de de gr.

slabeste sanatos cu galina tomas

Mânâncă în fiecare zi o lingură de semințe de in măcinate. Aceastea îți vor furniza necesarul de grăsimi omega 3, care te protejează de diabet, afecțiuni cardiace și cancer. O porție de omega 3 o poți obține și din nuci sau soia. Încercă să nu devii obsesivă cu cântarul, concentrează-te la ceea ce faci.

slabeste sanatos cu galina tomas

Greutatea va scădea în mod natural ca rezultat al alimentației inteligente, al exercițiului fizic și al adoptării unui stil de viață sănătos. Nu poți controla în totalitate numărul de kilograme pe care le pierzi sau viteza cu care le dai jos.

Corpul tău va stabili ritmul arderii grăsimilor, atunci când te alimentezi sănătos. Sportul este esențial pentru scăderea în greutate, facilitează slabeste sanatos cu galina tomas kilogramelor în plus și îți va oferi o doză de sănătate.

O oră de antrenament arde până la de kcal. Prima săptămână respectă o alimentație bazată pe legume și fructe, fără produse de origine animală. De fapt este o detoxifiere a organismului de toxine pentru a scăpa de dependențe alimentare și pentru o scădere mai pronunțată în greutate.

Următoarele 7 săptămâni sunt mai puțin agresive. Poți include gr de alimente de origine animală pe săptămână și o linguriță de ulei pe zi în salate.

Lista săptămânală de cumpărături: Este bine să ai mereu o varietate bogată de alimente sănătoase la îndemână, pentru a evita tentația să mănânci alimente nocive.

Galina Tomaș: Cum poți slăbi 10 kg în doar 8 săptămâni

Legume care pot fi consummate crude: morcovi, țelină, dovlecei, ardei, ciuperc, salată verde, varză, roșii, castraveți, ceapă, usturoi, praz, rucola, verdețuri.

Legume care pot fi gătite proaspete sau congelate : broccoli, conopidă, vinete, ciuperci, roșii, varză, fasole verde, sfeclă roșie, spanac, varză de bruxelles, sparanghel, praz, ceapă, usturoi, urzici.

Fructe proapete: mere, kiwi, portocale, grapefruit, lămâie, struguri, pere, prune, piersici, caise, căpșuni, afine, zmeură, cireșe, vișine, avocado. Nuci și semințe: nuci obișnuite, migdale, nuci cajou, fistic, semințe de floarea soarelui, de dovleac, de in, de susan, de cânepă, de chia. Ierburi aromatice și condimente: busuioc, oregano, mărar, pătrunjel, coriandru, rozmarin, cimbru, ghimbir, pierde greutatea în timp scurt, slabeste sanatos cu galina tomas, chimion, piper, curry, scorțișoară.

Alte provizii: oțet balsamic sau de mere. Nu îți va folosi la nimic să slăbești, dacă nu reușești să te menții. Adoptă un regim alimentar sănătos pentru tot restul vieții.

Galina Tomaș îți cumpără kilogramele!

Alegerea de a trăi o viață sănătoasă sau nesănătoasă, este o decizie personală, dar nu privi ca pe totul sau nimic. În această viață ne este dat un corp, iar fericirea și sănătatea sunt strâns legate. Îți utah pierde în greutate o viață lungă și o sănătate de fier! Dacă nu reușești să slăbești poți apela la ajutorul nutriționistei Galina Tomaș.

Programează-te la o consultație la numărul de telefon: