Dieta vegetariană pentru slăbit - booksharing.ro

Dieta lacto- vegetariana de slabit, Regimul lacto-vegetarian: slăbiţi patru kilograme

Conținutul

    De Petre DobrescuVineri, 08 iulieVara e mai bine să consumi mai puţină carne, mai ales în perioadele caniculare.

    dieta lacto- vegetariana de slabit

    Poţi ţine şi o dietă fără carne, cu ajutorul căreia slăbeşti 2 kg într-o săptămână. Mic dejun: cereale cu lapte, o banană.

    Dejun: nimic.

    Acest regim se bazează pe lactate, ouă şi vegetale. Dieta va fi urmată timp de două Deseori, adepţii alimentaţiei naturiste doresc să slăbească urmând o dietă fără carne. Dieta va fi urmată timp de două săptămâni şi se va finaliza cu o pierdere în greutate de patru kilograme. Meniurile sunt alcătuite din ingrediente permise: plante aromate - la discreţie, smântâna obişnuită, cu un procent scăzut de grăsime, sau smântână din soia, pâinea de secară, de graham cu seminţe ori cea cu tărâţe sau mălai; deserturile constau în fructe bogate în vitamina C. Pentru salate de crudităţi se pregăteşte un sos din sucul unei jumătăţi de lămâie, o linguriţă de muştar, una de ulei presat la rece măsline, floarea-soarelui, porumb, susan ; legumele, orezul, pastele se adaugă în preparate după ce acestea au fost fierte.

    Cină: orez gătit în stil oriental cu brânză telemea şi 2 roşii. Mic dejun:o cafea cu lapte şi miere. Dejun: 2 tortilla cu humus.

    dieta lacto- vegetariana de slabit

    Cină: 2 portocale şi 2 sandvişuri cu pâine neagră, margarină şi caşcaval. Miercuri Mic dejun: 2 ouă ochiuri cu o felie de pâine neagră, brânză telemea.

    dieta lacto- vegetariana de slabit

    Dejun: un iaurt degresat combinat cu dulceaţă de afine. Cină: paste cu ton şi sos alb.

    dieta lacto- vegetariana de slabit

    Mic dejun: o cafea cu lapte şi miere, un sandviş cu pâine neagră şi caşcaval. Dejun: o salată de roşii, ardei gras, ciuperci crude, brânză telemea, cu pâine prăjită. Cină: o banană, un iaurt.

    dieta lacto- vegetariana de slabit

    Vineri Mic dejun: cereale cu lapte. Cină: sandvişuri calde cu pâine neagră şi caşcaval. Sâmbătă Mic dejun: omletă cu caşcaval şi murături.

    Tweet Calea Elenei spre regimul alimentar vegan, respectiv spre un corp în care se simte bine, a început cu nenumărate diete. A dat jos 39 de kilograme înainte de a adopta regimul fără carne, ouă, lactate și orice alte produse de origine animală. Rețeta ei a fost simplă - un regim alimentar echilibrat.

    Dejun şi cină, împreună: o pizza cu somon afumat. Duminică Mic dejun: o cafea cu lapte şi miere. Dejun: salată de vinete, peşte la cuptor cu orez, chec cu cacao.

    Seara: nimic.