Adevărul neconvențional despre sfaturile privind pierderea în greutate de Adam Arbor Medium

Pierderea sfaturilor de greutate. Sfaturile de sănătate și pierderea în greutate de la influențatori nu sunt adevărate

Fresh articles

Fogoros, MD Dieting pentru a pierde in greutate nu este distractiv, și nu există nici o scurtături - trebuie să mănânci mai puțin. Poate fi plictisitor, iar progresul este lent.

S-ar putea să vă simțiți lipsiți fără avantajele dumneavoastră preferate cu calorii înalte. Strategii de pierdere în greutate Trebuie să mâncați mai puțină mâncare sau să deveniți mai activă din punct de vedere fizic. Mai bine, faceți și amândouă.

Exercitiile fizice va vor ajuta sa slabiti si sa va imbunatatiti sanatatea.

Sfaturi privind pierderea în greutate: știința din spatele ei

Nu trebuie să faci nimic fantezist, doar ieși pentru o oră de mers pe jos cinci zile în fiecare săptămână. Sau puteți prefera intensitatea instruirii în greutate sau a cursurilor de exerciții la un club de sănătate.

Acest citat apare în contextul unui articol îndelungat al lui Daniel Heimpel care examinează dacă epidemia de obezitate este sau nu supravândută. Deși personal nu cred că epidemia de obezitate este supravândută, susțin afirmația mea că majoritatea sfaturilor privind pierderea în greutate date pacienților cu supraponderalitate sau obezitate nu sunt etice. Acest principiu ne roagă să luăm întotdeauna în considerare rezultatele posibile inclusiv cele neintenționate ale oricăror acțiuni pe care le întreprindem cu pacienții noștri, inclusiv, desigur, sfaturile pe care le le oferim. Deci, care sunt potențialele preocupări etice legate de a spune cuiva să slăbească?

Doar alegeți ce funcționează pentru a vă menține motivat. Să ne întoarcem la dieta ta.

corpul bun curăță pierderea în greutate femeia de 54 de ani nu poate pierde în greutate

Îngrijirea nevoilor dvs. În primul rând, trebuie să știți cât de multe calorii să luați în fiecare zi. Utilizați un calculator de calorii pentru a vă ajuta să înțelegeți acest lucru. Veți avea nevoie să consumați pierderea sfaturilor de greutate puține calorii decât consumați în fiecare zi pentru a pierde în greutate, dar vă rugăm să nu mergeți sub de calorii pe zi fără a discuta cu medicul dumneavoastră.

selena gomez își pierde greutatea cum să pierdeți în greutate la sfârșitul anilor 30

Trebuie să țineți evidența caloriilor pe care le consumați și caloriile pe care le ardeți în timpul exercițiilor fizice. Utilizați un jurnal de produse alimentare pentru a urmări toate alimentele pe care le consumați.

pierde strada de greutate ghrp2 mod grf 1 29 pierdere de grăsimi

Alege alimente sănătoase Există mai multe diete decât să taieți calorii. Cel mai bun mod de a face acest lucru este să vă planificați mesele în avans, în fiecare zi. Trebuie să înțelegeți cât de mult mâncați de fapt. Mulți dintre noi au tendința de a subestima volumul real de produse alimentare pe care le consumăm în timpul zilei, deci este mai bine să măsurați toate porțiile, cel puțin pierderea sfaturilor de greutate când devii mai calificat în estimarea dimensiunilor porțiilor prin vedere.

Sfaturile de pierdere în greutate durează 10 kilograme. Cuvinte cheie de căutare

Investiți într-o scară digitală de bucătărie și utilizați cupe și linguri de măsurare și măsurați totul. Faceți un plan de mese Deci, ce alimente intră în planul tău de masă? Familiarizați-vă cu SelectMyPlate. Tinteste catre: Cinci până la 11 porții de cereale jumătate din porții dvs. Două până la trei porții lactate sau alimente bogate în calciu.

Cinci până la nouă porții de fructe și legume în fiecare zi. Limitați cantitățile de grăsimi suplimentare, sodiu și zahăr găsite în condimente, pansamente și sosuri. Încearcă să-ți umple planul zilnic de mâncare cu o varietate de alimente sănătoase și să lași loc pentru un mic tratament, astfel încât să te simți mai puțin lipsit.

Amintiți-vă că și calorii băutură. Asigurați-vă planurile de masă pentru câteva zile la un moment dat, astfel încât să puteți merge la magazin și să cumpere toate alimentele de care aveți nevoie.

Related Content

Planificarea meselor vă poate ajuta să economisiți bani de la băcănie când eliminați achizițiile impulsive din culoarul de gustări. Iată un exemplu de plan de masă pentru o zi.

Sunt adevărate sfaturile de sănătate și pierderea în greutate date de influențatori? De fapt, studiul prezentat la Congresul european al obezității estimează că doar unul din nouă influențatori ai sănătății împărtășesc de fapt sfaturi bune. Cuvântul influencer este un termen care a câștigat forță astăzi în mass-media datorită apariției rețelelor sociale și, deși mulți au o mare muncă profesională în spate, mulți alții au doar mulți adepți și care pot crea o mare confuzie atunci când vine vorba de primind sfaturi. De fapt, un alt studiu relevă faptul că majoritatea tinerilor vor să fie influențatori pentru a avea un venit monetar mai mare.

Oferă aproximativ de calorii pe întreaga zi, cu o cantitate mare de fibre și substanțe nutritive. Dacă doriți să scăpați mai multe calorii, puteți să omiteți paharul de vin, ciocolată neagră, miere, maioneza, uleiul și oțetul și untul pentru a economisi aproximativ de calorii.

poți să pierzi în greutate în 52 de zile metode slabit rapid

De asemenea, puteți căuta varietăți de calorii reduse ale condimentelor și pansamentelor preferate și utilizați îndulcitori non-nutritivi pentru a vă înfrumuseța dentina dulce.

Ceea ce nu vrei sa faci este sa reduci fructele sanatoase, legumele si boabele intregi deoarece sunt impachetate cu nutrienti si fibre. Mic dejun Trei patrati de fulgi de ovăz O lingură de lingură O jumătate de cești de lapte fără grăsimi Un sfert de afine cu afine O jumatate de gram de suc de portocale O ceașcă de cafea neagră Snack-ul dimineața.