Pentru a scăpa de burtă după naștere, alăptează!

Cum să pierzi grăsimea burtă după naștere, Pentru a scăpa de burtă, acordă-ți un timp de respiro!

Vrei un abdomen plat dupa sarcina?

cum să pierdeți ultimul strat de grăsime

Este abosolut firesc si nimeni nu se asteapta sa iti revii peste noapte. Daca totusi vrei un abdomen plat dupa sarcina, cat mai repede, iata ce exercitii trebuie sa faci.

Alaptarea, mai ales in primele luni de viata ale bebelusului, face organismul mamei sa consume multe calorii pentru a produce lapte. Din acest motiv, mamele care alapteaza pierd mult mai usor in greutate fata de cele care apeleaza la formula de lapte.

Uite că a venit şi marele moment pe care l-ai aşteptat atât de mult timp. Nu cred că există bucurie mai mare, pentru o mămică, decât cea în care îşi tine pruncuşorul, minunea ei de om, în braţe. Dar după ce te bucuri de primele zile sau chiar luni de bebeluşul tău, începi să fii din ce în ce mai stresată în ceea ce priveşte problema burţii care a rămas după naştere. Acest lucru nu ar trebui să te streseze prea mult, deoarece acum e mai important să te ocupi de copil, şi ar trebui să te focalizezi doar pe acest lucru, căci nu e uşor să ai grijă şi să creşti un copil.

Totodata, alaptarea provoaca contractii ce ajuta la micsorarea uterului si la diminuarea aspectului de femeie insarcinata, chiar si dupa nastere. Diastaza abdominala — motivul pentru care multe mame nu scapa de burtica Multe femei se plang ca, desi fac exercitii menite sa le faca abdomenul plat dupa sarcina, nu scapa totusi de burtica.

rezultatele pierdute în greutate colon

Acest lucru se poate datora diastazei abdominale, ce reprezinta separarea muschilor abdominali din pricina cresterii burtii in timpul sarcinii. Departarea muschilor abdominali este fireasca mai ales in cazul sarcinilor multiple, cand mama nu este la prima sarcina sau cand copilul are o greutate mare. Acest fenomen este reversibil si in cateva saptamani de la nastere muschii se vor apropia la loc, insa pierderea în greutate cupping riscul sa nu revina niciodata la forma anterioara.

Ramona Dinescu A scăpa de burtă după naștere este probabil una dintre cele mai mari provocări legate de corpul tău. Oricât ai slăbi, din păcate, o mică burtică tot mai rămâne, asta în cel mai fericit caz. După naștere, uterul are nevoie de aproximativ un an pentru a reveni la forma sa inițială, de dinainte de sarcină, susține Dr.

Exercitii pentru un abdomen plat dupa sarcina Inainte de orice, trebuie mentionat ca vreme de cel putin 6 saptamani dupa nastere, ar trebui sa eviti efortul fizic de forta. Astfel, nu e deloc contraindicata o plimbare usoara, insa sa faci abdomene dupa sarcina nu e deloc recomandat, mai ales daca muschii abdominali sunt distantati. In acest caz, abdomenele pot chiar agrava aspectul de burtica de gravida.

pierde în greutate 5 mese pe zi

Cand esti recuperata si gata sa iti intaresti muschii abdominali si pelvieni, iata x excercitii pe care sa le incerci: 1. Intinde-te pe o suprafata plana, pe un covoras, cu mainile intinse pe langa corp Indoaie genunchii natural si ridica talpile de pe podea, lasand doar calcaiele in contact cu podeaua. Departeaza usor picioarele si intre genunchi pozitioneaza o minge moale, mai mica in dimensiuni decat o minge de handbal.

  • Cum scapi de burtica dupa nastere Am modificat articolul ultima data pe:
  • Remediu naturist pentru ameliorarea migrenelor.
  • În timpul sarcinii burta se măreşte pentru a face loc uterului în creştere.
  • Cum Scapi De Burtica Dupa Nastere

Ridica spatele de pe podea, pastrand mainile, capul si sezutul in contact cu podeaua, in timp ce inspiri. Coboara apoi spatele complet pe podea, ca si cum ai vrea sa duci buricul cat mai aproape de podea, in timp ce expiri.

Bara principală

Petrece minim 5 minute repetand acest excercitiu, cu pauze de de secunde, daca sunt necesare. Odata ce te-ai acomodat cu acest exercitiu, departeaza picioarele mai mult, pastrand insa mingea moale intre genunchi. Acest exercitiu solicita aceleasi grupe de muschi, insa mai puternic decat cum să pierzi grăsimea burtă după naștere. Din pozitia anterioara, intinsa, cu mainile unite sub cap si picioarele indoite, elimina mingea moale.

Departeaza genunchii complet unul de celalalt si lipeste talpile intre ele. Executa acelasi exercitiu: inspira si ridica spatele de pe podea, apoi expira si lipeste spatele cat mai bine de podea. Intinde mainile pe langa corp si asaza din nou mingea moale intre genunchi.

Sfaturi practice si explicatii ca sa revii cat mai repede la tonusul de dinainte de sarcina

De aceasta data insa, picioarele trebuie sa fie indoite, iar talpile trebuie sa fie pe podea. Ridica pelvisul pana cand corpul tau este perfect drept, strange mingea moale, incordand coapsele interioare, expira si lasa pelvisul jos. Repeta acest exercitiu pentru minim 5 minute, cu pauze, daca sunt necesare.

Ramai in pozitia intins pe spate si ridica picioarele la piept si tine palmele pe genunchi. Lasa alternativ cate un picior jos, cum să pierzi grăsimea burtă după naștere, pana cand atingi podeaua cu calcaiul. Inspira, aducand piciorul inapoi la piept. Repeta exercitiul cu celalalt picior.

De nu reușești să scapi de burtă după naștere? Cauze și soluții

Ridica-te si intoarce-te invers pe covorasul de exercitiu: asaza-te cu fata la podea, cu palmele si genunchii pe jos, spatele cat mai drept. Ridica alternativ cate un picior catre laterala, cu genunchiul indoit.

Inspira cand departezi piciorul de corp, expira cand il apropii. Ridica-te in picioare pe covorasul de exercitii. Departeaza usor picioarele unul de celalalt si executa semigenuflexiuni, incordand muschii pelvieni la fiecare coborare si relaxandu-i la fiecare urcare. Executa oricate repetari poti, ideal pentru minim 5 minute. Acest set de exercitii lucreaza si intareste atat abdomenul, cat si muschii pelvieni, mai ales daca le poti executa in paralel cu exercitiile Kegelpentru intarirea planseului pelvian.

Odata ce iti simti muschii abdominali recuperati si iti recapeti tonusul de dinainte de sarcina, poti reveni la abdomenele obisnuite, pe care le executai inainte de sarcina.