Cum să-mi pierd grăsimile de pe spate |

Cum să pierdeți grăsimea deasupra curelei sutienului

Cele 3 modalități cele mai bune de a pierde grăsimea din spate

Cum să exercitați grăsimea sub cureaua de sutien Legate de Dieta nesănătoasă și un stil de viață inactiv pot face grăsimile să se strecoare și să reducă tonusul și forța musculară. Dacă această grăsime se așează în jurul spatelui mediu, se poate revărsa sub și peste linia sutienului și poate declanșa umflături și rostogoliri inestetice.

cum să pierdeți grăsimea deasupra curelei sutienului fitmaxx 3 pastile de slabit

O dietă sănătoasă, un antrenament cardio și de forță regulat vă poate reduce grăsimea corporală, inclusiv grăsimea de sub cureaua sutienului. Exercițiile care vă vizează spatele, și anume latisimul dorsal și romboizii, pot face parte din rutina de antrenament a forței pe tot corpul pentru a slăbi în mod eficient și a vă întări zona cu probleme.

Cauze ale grăsimii subterane

Pulldowns prin cablu Așezați-vă pe scaunul scaunului aparatului de derulare și ancorați coapsele sub tampoanele desemnate. Reglați știftul din stiva de greutate la rezistența dorită.

În plus, utilizarea de băuturi alcoolice, ceai tare și cafea este nedorită.

Alegeți o greutate suficient de grea, astfel încât ultimele două repetări ale fiecărui set să fie greu de terminat. Dacă sunteți nou la acest exercițiu, utilizați greutatea minimă pentru a stăpâni forma perfectă și apoi creșteți greutatea treptat.

Fresh articles

Ridică mâna cu ambele mâini și apucă bara cu o prindere mai mare decât lățimea umerilor; degetele mari se înfășoară sub bară, în timp ce degetele rămase trec peste bară. Când stai pe bancă cu brațele întinse și coatele ușor îndoite, greutatea selectată trebuie ridicată din stivă.

cum să pierdeți grăsimea deasupra curelei sutienului cum să scăpați în trei zile

Aceasta este poziția ta de plecare. Îndoiți coatele și trageți încet bara în jos până la pieptul superior.

cum să pierdeți grăsimea deasupra curelei sutienului cea mai mare pierdere în greutate în 10 zile myproana

Scoateți ușor pieptul și concentrați-vă cu adevărat pe contracția din spate. Țineți această poziție timp de o secundă, apoi ridicați bara înapoi la punctul de plecare.

rapid deasupra grăsime blocatorului

Completați opt până la 12 repetări și două până la trei seturi. Acest exercițiu vizează în principal latissimus dorsi, mușchiul triunghiular mare care rulează în jurul părților laterale ale spatelui în aceeași locație în care tinde să apară umflătura sutienului.

  1. Cum să pierzi grăsimea din spate Plus 5 mame îți arată transformările lor The Healthy Mommy US
  2. Dieta slabit 2 kg

Trapezul, romboizii și mușchii brațelor, umerilor și pieptului vă ajută, de asemenea, în timpul mișcării. Prin stimularea țesutului muscular favorizați arderea calorică și pierdeți centimetri, deoarece mușchii ocupă mai puțin spațiu decât grăsimile.

Rânduri îndoite

Rânduri îndoite Întindeți picioarele la lățimea umerilor, îndoiți ușor genunchii și țineți o ganteră în fiecare mână, îndreptându-vă palmele între ele. Alternativ, efectuați exercițiul în timp ce stați pe o bancă cu genunchii îndoiți și picioarele pe podea.

  • Cum să elimini grăsimea sub brațe: diete și exerciții eficiente - Fotoepilare
  • De fapt, grăsimea "se întărește" sau se întâmplă ceva altceva? - Cum pierzi grăsimea omentum

Cuplați nucleul pentru a vă sprijini spatele și înclinați-vă înainte de șolduri până când partea superioară a corpului este la un unghi de 45 de grade. Trageți omoplații înapoi și extindeți brațele direct sub umeri pentru a intra în poziția de plecare.

Îndoiți coatele înapoi și trageți-le în sus lângă părțile laterale pentru a ridica ganterele în partea inferioară a cutiei toracice.

Related Content

Strângeți omoplații cum să pierdeți grăsimea deasupra curelei sutienului pentru o secundă în partea de sus a exercițiului, apoi coborâți ganterele până la punctul de plecare cu o mișcare controlată. Efectuați două până la trei seturi și opt până la 12 repetări. Rândurile îndoite vă vizează spatele în general.

În timpul exercițiului, mușchii de asistență includ capcane, laturi, romboizi și mușchii din brațe, umeri și piept. Vezi Referințele 5 Chin-Oops Reglați știftul din teancul de greutate al mașinii asistate pentru mentinere la rezistența dorită.

  • Cum să-ți exersezi grăsimea sub cureaua de sutien Vii sănătos
  • Cum pierzi grăsimea superioară a spatelui, 1 săptămână 5 kilograme pierdere în greutate

Cu cât selectați mai multă greutate, cu atât veți avea mai multă asistență în timpul exercițiului. Prindeți bara de deasupra cu o prindere mai largă decât lățimea umerilor și așezați picioarele pe pârghia mașinii.

Pulldowns prin cablu

Extindeți brațele astfel încât maneta să scadă și corpul să fie în poziția inițială a exercițiului. Trageți-vă în sus spre bară, aducându-vă gâtul la aceeași înălțime cu mâna.

cum să pierdeți grăsimea deasupra curelei sutienului pierdere greutate hr

Simțiți contracția din spate și întrerupeți-vă reteta pentru slabit rapid secundă înainte de a vă lăsa încet corpul înapoi. Efectuați opt până la 12 chin-up-uri și două până la trei seturi.

cum să pierdeți grăsimea deasupra curelei sutienului motivatie ca sa slabesti

Acest exercițiu vizează în principal laturile dvs. Amintiți-vă, cu cât lucrați mai mulți mușchi, cu atât câștigați mai multe beneficii. Vezi Referințele 6.