Cum se utilizează BMR pentru pierderea în greutate - InBody SUA

Utilizarea tdee pentru pierderea în greutate, Calculator Calorii

Pagina principala Cum să utilizați BMR pentru a vă pirata dieta Nota editorului: această postare a fost actualizat pe 15 martiepentru acuratețe și cuprinzătoare. Aceasta a fost publicat inițial pe 16 octombrie Rata metabolică bazală BMR este numărul de calorii pe care le arzi în repaus. Cel mai sigur mod de a face față unei reduceri calorice pentru pierderea de grăsime este de a reduce aportul cu ceva marginal și de a fi consecvent.

MEDITAŢII PENTRU PIERDEREA IN GREUTATE - MARIANNE WILLIAMSON;

Pentru a vă optimiza BMR pentru a câștiga masa corporală slabă, trebuie să depășiți numărul de calorii de care aveți nevoie în fiecare zi. Când oamenii decid că vor să intre în formă, utilizarea tdee pentru pierderea în greutate lucru pe care îl fac de obicei este să se înscrie la o sală de sport.

Puterea și cuplul motor explicate pe limba ta - Cavaleria.ro

Începe cu mare entuziasm, jurând să lovească banda de alergat sau sala de greutate în fiecare zi. Păstrează acest lucru timp de câteva săptămâni, dar când schimbările nu vin, entuziasmul scade.

Fiecare zi devine de trei ori pe săptămână. Înainte să-și dea seama, au renunțat.

  • Pierderea ușoară în greutate fără dietă.
  • Un ușor deficit combinat cu un antrenament adecvat aduce încet corpul pentru a obține o compoziție mai bună a corpului.
  • Calculator TDEE pentru a vă defini și atinge obiectivul de greutate - HV
  • Poate acv să vă facă să pierdeți în greutate
  • Diferența dintre BMR și TDEE - Diferența De Cuvânt -
  • Просто фантастическая игрушка.

Motivele pentru care renunțați la un program de fitness sunt multe, iar faptul că nu vedeți rezultatele suficient de repede este unul dintre cele mai frecvente motive pentru a renunța. Cu toate acestea, mulți oameni uită o bază extrem de importantă pentru programul lor de slăbire: dieta lor.

E adevarat. Vă puteți antrena cât de mult doriți în sala de sport, dar nu puteți antrena o dietă proastă.

utilizarea tdee pentru pierderea în greutate ketonal forte pastile pret

Indiferent dacă obiectivul dvs. Deci, cum optimizați un plan de masă? Există mulți factori care intră în planificarea meselor, cum ar fi tipul de substanțe nutritive consumate, frecvența meselor și utilizarea selectivă a postului pentru a numi câțiva. Dar un loc minunat pentru a începe este să determinați câte calorii ardeți pe zi.

Și totul începe de la dvs. Rata metabolică bazală sau BMR. De câte utilizarea tdee pentru pierderea în greutate ai nevoie? Probabil că sunteți familiarizat cu Dieta de de calorii.

Deci, care sunt nevoile tale calorice efective? O modalitate bună de a începe este folosind un calculator BMR, care va determina numărul de calorii arse de corpul dumneavoastră în fiecare zi pentru a-și îndeplini funcțiile de bază, care susțin viața.

Aceasta include toate procesele involuntare din corpul dumneavoastră, cum ar fi respirația, digestia alimentelor, pomparea sângelui, activitatea creierului și multe altele. Nu lipsesc resursele și aplicațiile online care vă vor oferi un calculator BMR. Cu toate acestea, există câteva lucruri pe care ar trebui să le știți despre calculele metabolismului înainte de a vă scufunda în prima opțiune pe care o găsiți.

Nevoile dvs. Ecuația Jeor. Aceste ecuații calculează BMR folosind greutatea dvs.

Blog - GREUTATE PIERDERE - CALCULEAZA TA ENERGY DEFICIT

Cu toate acestea, dacă nu vă supuneți ipotezelor medii pentru înălțime, vârstă și sex de exemplu, dacă sunteți sportiveste posibil ca aceste formule să nu vă producă cu exactitate rata metabolică. Pentru persoanele care se încadrează în limitele presupuse pentru înălțime, vârstă și sex, există o a treia opțiune: utilizați cantitatea de masă corporală slabă pe care o aveți pentru a determina rata metabolică.

  1. Îndepărtați grăsimea din canale
  2. Пока ты не рассказал мне о похищении Эпонины, - ответил Ричард, - я было решил, что это один и тот же народ.
  3. Cunoașterea BMR este crucială pentru a pierde în greutate – așa o găsești pe a ta
  4. Не знаю я и о том, помогли им бежать октопауки или .

Acesta este ce J. Ecuația Cunningham se va face. Utilizarea acestei metode ca calculator BMR are câteva avantaje: Nu vă va oferi rezultate care au fost influențate de estimări derivate de la un membru reprezentativ tipic pentru vârsta și sexul dvs. Pe măsură ce creșteți masa corporală slabă prin dezvoltarea masei musculare scheletice, nevoile calorice vor crește, iar ecuația Cunningham va explica acest lucru. După ce aveți BMR în mână, sunteți gata pentru următorul pas.

Total calorii și dietă Amintiți-vă, BMR este doar numărul de calorii arse de corp în repaus și nu ține cont de caloriile de care aveți nevoie pentru a merge, a vorbi, a face mișcare etc. Când vă gândiți la nevoile calorice pentru un plan de masă, va trebui să vă convertiți BMR în cheltuielile totale de energie zilnice TDEE.

Cum să utilizați TDEE pentru a pierde în greutate Trebuie să aveți un deficit caloric pentru a slăbi.

Puteți face acest lucru înmulțind BMR cu un factor care reprezintă nivelul estimat de energie. Aceste conversii sunt: Așadar, să luăm exemplul unui bărbat de ,1 kilograme, cu ,6 kilograme de masă corporală slabă și să presupunem că este moderat activ.

Folosind ecuația Cunningham, această persoană ar avea un BMR de aproximativ 1.

utilizarea tdee pentru pierderea în greutate co w slimming booster

Înmulțiți-l cu conversia corespunzătoare și veți obține 2. Acesta este de câte calorii are nevoie această persoană pentru a-și menține greutatea.

Cum se utilizează BMR pentru pierderea în greutate - InBody SUA

Când încercați să vă îmbunătățiți compoziția corporală și procentul de grăsime corporală, trebuie să reduceți masa de grăsime și să câștigați masă slabă. De aceea este foarte greu să-ți schimbi compoziția corpului. Aceasta înseamnă, de asemenea, că dieta trebuie să se potrivească și cu obiectivul dvs.

Cum să mențineți pierderea în greutate Numărul de calorii de întreținere de care aveți nevoie zilnic depinde de vârsta, sexul, greutatea și nivelurile de activitate și dacă obiectivul dvs. Găsirea nevoilor dvs. Caloriile de întreținere sunt, în teorie, nivelul caloriilor pe care le luați pentru a rămâne aceeași greutate, iar calculul se bazează pe ceva numit rata metabolică de repaus RMR și cheltuielile totale de energie zilnice TDEE. RMR-ul dvs. Numărul de calorii pentru RMR-ul dvs.

Acest lucru este incredibil de important. Oamenii care nu fac acest lucru ajung adesea să-și saboteze obiectivele stabilind planuri de fitness și de masă care sunt în contradicție unul cu celălalt.

Acesta nu este un plan rău - dacă doriți să pierdeți grăsime.

Diferența dintre bmr și tdee - - Știri

Dacă doriți să construiți mușchi și să vă întăriți, este foarte puțin probabil să realizați acest lucru mâncând mai puțin decât TDEE, în timp ce vă creșteți nivelul de activitate dincolo de ceea ce sunteți obișnuit. Utilizarea BMR pentru a vă optimiza dieta pentru pierderea de grăsimi Există multe lucruri care intră în orice plan de masă și se poate complica rapid.

Din punct de vedere dietetic, puteți conta pe un singur lucru: dacă doriți să pierdeți grăsime, trebuie să aveți un deficit caloric. Asta înseamnă că trebuie să consumi mai puține calorii. Acesta este punctul tău de plecare. Dacă doriți să slăbiți, trebuie să consumați în mod constant mai puțin decât TDEE.

  • BMR poate fi util, pierderea în greutate este unul dintre obiectivele tale.
  • BMR indică energia necesară organismului pentru îndeplinirea metabolismului sau a funcțiilor de bază, de menținere a vieții, inclusiv circulația, respirația, procesarea nutrienților, producția de celule, sinteza proteinelor, transportul de ioni etc.
  • Deficitul caloric. Cum sa setezi cea mai buna dieta de slabit (pentru tine)
  • Poate curățarea colonului vă ajută să pierdeți în greutate
  • Cum se calculează caloriile de întreținere - Sănătate -
  • Deficitul caloric este cheia oricarei diete de slabire.

De câte calorii trebuie să scoți din dietă pentru a slăbi? Teoretic, orice cantitate mai mică decât TDEE-ul tău normal utilizarea tdee pentru pierderea în greutate poate determina să slăbești; depinde doar de cât de repede doriți să vedeți rezultatele.

BMR este cantitatea totală de calorii pe care le ardeți pentru activități vitale care apar în corpul dumneavoastră. În schimb, TDEE este cantitatea totală de calorii pe care le arzi în fiecare zi. Este o valoare cumulativă a BMR și a celorlalți doi factori.

O mulțime de resurse vă vor spune că trebuie să scăpați de calorii din dietă în fiecare zi pentru a pierde un kilogram de grăsime pe săptămână. Aceasta se bazează pe premisa că o kilogramă de grăsime reprezintă 3.

utilizarea tdee pentru pierderea în greutate pierderea în greutate etichete instagram

Este posibil să fi auzit această regulă înainte. Cineva cu un TDEE de aproximativ 2. Cea mai sigură modalitate de a face față unei reduceri calorice este să vă reduceți aportul cu ceva marginal - sau de calorii pe zi, de exemplu - și să fiți în concordanță cu aceasta timp de o săptămână sau două. După o săptămână, analizați compoziția corpului pentru a vă asigura că nu pierdeți masa slabă. Dacă vezi că masa ta de grăsime începe să scadă, poți vedea cu cât și îți poți ajusta nevoile calorice în consecință.

Cum puteți reduce caloriile în siguranță? Primul lucru de făcut ar fi să taie orice gustări și delicii inutile din dieta ta - sifon, chipsuri, ciocolată, alcool etc. În funcție de cât de multe dintre acestea existau în dieta dvs.

Pierderea ușoară în greutate fără dietă. Cum să slăbești într-o săptămână fără să faci dietă acasă

Dar dacă ai mânca deja curat? Unde reduceți caloriile pe o dietă curată? Dacă vă aflați în această situație, trebuie să vă asigurați că reduceți caloriile din surse de nutrienți din care vă puteți permite să tăiați.

utilizarea tdee pentru pierderea în greutate sesiunea de pierdere a grăsimilor

Un grup nutritiv din care ar trebui să aveți grijă să nu tăiați prea mult dacă este deloc este proteină. Proteinele vă ajută să vă asigurați pierderea în greutate este masa de grăsime și nu masă fără grăsime sau masă corporală slabă.

Ce nu mai mâncați împreună

O modalitate de a face acest lucru din punct de vedere dietetic este să consumați alimente cu un conținut scăzut de calorii, dar bogat în proteine. Utilizarea BMR pentru a vă optimiza dieta pentru a câștiga masa corporală slabă Dacă obiectivul dvs.

utilizarea tdee pentru pierderea în greutate cum să pierdeți în greutate la 190 de lire sterline

Unele aspecte ale dietei vor rămâne aceleași. Încă trebuie să mâncați curat și să evitați caloriile inutile, cum ar fi în dieta cu masă grasă descrisă mai sus.

utilizarea tdee pentru pierderea în greutate cum să întrebați soția să piardă în greutate