Sprinting Declanșează o mai mare pierdere de grăsime

Grăsime de rutină sprint sprint, Sprints pierdere de grăsime de formare

E-mail: [email protected] Multe grăsime de rutină sprint sprint diferite de cardio te pot ajuta să fii slab și rupt. Din păcate, multora nu le place să facă cardio, deoarece poate fi plictisitor și monoton. Cardio doldrums încalcă prima regulă de fitness: Cel mai bun antrenament este cel care te face să te întorci pentru un alt antrenament.

Interesant

Acesta este motivul pentru care este atât de important să implementăm cardio rapid, eficient și distractiv. Așa că, în loc să-ți dau o singură alegere, îți ofer două: funie de sărit și sprint.

Fiecare vă poate transforma într-un piromaniac care arde grăsime.

In continuare veti afla cum! Majoritatea antrenamentelor mele au loc in sala de gimnastica, dar cateodata am nevoie de o schimbare de peisaj. Sunt un sportiv, asa ca primul meu impuls este adesea sa-mi iau adidasii si sa gasesc o pista in aer liber.

Să începem cu sfoara, care trebuie să fie unul dintre cele mai bune antrenamente cardio cu ardere în grăsimi existente. Nu numai că îți funcționează plămânii, dar îți tonifică și picioarele și corpul inferior. Creierul tău se va simți mai bine.

Întrebați tipul smuls: Care este cea mai bună formă de cardio pentru pierderea de grăsime?

Sfoara poate produce un zgomot important al endorfinelor. Beneficiile nu se termină acolo, deoarece sfoara de sărituri este Convenabil: Îți poți împacheta funia de sărit în valiză sau rucsac și poți să o iei oriunde în lume.

Cum să rămâi cu o rutină activă? În schimb, trebuie să ardeți mai multe calorii decât luați. Cum Slăbești Grăsime, Nu Mușchi Aceasta implică o dietă cea mai bună rutină împărțită pentru pierderea de grăsime, precum și o combinație de antrenament cardio și de forță. Sunteți gata să vărsați kilogramele încăpățânate?

Eficient: Sfoara poate să ardă până la 1. Ieftin: O sfoară nu ar trebui să vă coste mai mult de 10 USD la un magazin local de articole sportive. Sunteți o mașină de ardere cu grăsimi ridicate! A doua mea alegere, sprintul, este și mai ieftină. Incorporez sprinturile în rutina mea de antrenament săptămânal. De ce?

Ai nevoie de motivatie? Hai sa lucram impreuna!

Îmi crește rata metabolică de zile întregi, menținând metabolismul să tragă pe toți cilindrii de-a lungul săptămânii. Nu numai că sprintul este excelent pentru pierderea de grăsime, dar vă poate sculpta picioarele extraordinar. Când sprint, acceleratoarele tale sunt cvadricepsul și decelerațiile sunt hamstrings-ul tău.

Din acest motiv, sprintul este, probabil, cel mai bun exercițiu de picioare pe care îl puteți aplica fără a atinge o singură greutate în sala de sport.

grăsime de rutină sprint sprint

Sprintul și exploziile metabolice rezultate, de asemenea, păstrează mai bine masa musculară slabă decât ședințele cardio mai lungi și mai lente. Acesta din urmă poate fi de fapt catabolic. Observați cum apar cei mai mulți alergători de maraton, față de sprintele slabe și musculare.

Un antrenament bun de sprint nu se încheie cu plămânii și picioarele. Sprinting-ul impozitează și abdominalele și restul miezului. Încercați acest lucru: stați și ridicați piciorul în aer Imaginați-vă că ați sprint timp de de metri Susțin că o rutină solidă de sprint poate servi ca o rutină de sine stătătoare. Dacă credeți că asta este bun, uitați-vă la abs. Dacă alergi destul de repede, grăsimea nu se poate menține.

Ouăle au spatele la slabesti cu ceai verde. Multe studii au arătat că sprintul este mai eficient pentru pierderea de grăsime decât cardio cu intensitate mică. Cercetătorii australieni au avut 15 femei care au efectuat sesiuni cardio de 45 de minute și au comparat rezultatele lor cu 15 femei făcând intervale de intensitate mare. Ciclistii HIIT au pierdut de șase ori mai multe grăsimi corporale în doar 15 săptămâni! Asta e o nebunie!

Rețineți că puteți face intervale de intensitate ridicată prin sprint sau sărituri.

grăsime de rutină sprint sprint

Adăugați aceste antrenamente dinamice la rutină de câteva ori pe săptămână. Presupunând că alimentația dvs. Recomandat pentru tine Forța începătorului: Unde te clasează?

Arde grasimea printr-o metoda clasica cu sprinturi si scari

Nou pentru ridicare și nu sunteți sigur de unde să începeți? Am zguduit BodySpace și am scos numere novice pentru trei ascensoare mari. Consultați aceste statistici și vedeți unde vă măsurați.

grăsime de rutină sprint sprint

Ajută la prevenirea durerilor inutile și recuperează-ți pasul lin cu aceste mișcări! Sărbătoarea ca o fiară Toată lumea se obosește de zguduiruri din când în când. Când se întâmplă, mâncați-vă zerul cu aceste rețete de gustări aprobate de fitness!

45 Minute Cycle Training Workout - Sprint Training

Construiți dimensiunea și forța cu o pauză alternativă de repaus Rest-pause este o tehnică clasică de antrenament care poate fi folosită pentru a crește dimensiunea sau rezistența. Obțineți cele mai bune grăsime de rutină sprint sprint ambele lumi cu această nouă învârtire de la Jim Stoppani, doctorat!